نماد آخرین خبر

مشاور فرماندهی کل قوا به وزیر دفاع تبریک گفت

منبع
ايرنا
بروزرسانی
مشاور فرماندهی کل قوا به وزیر دفاع تبریک گفت

ایرنا/ مشاور فرماندهی معظم کل قوا در امور ارتش، انتصاب امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده به عنوان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح را تبریک گفت.

در متن پیام تبریک امیر سرتیپ «امیر حاتمی» خطاب به امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح آمده است: انتخاب شایسته جنابعالی از سوی ریاست جمهور و افتخار کسب بالاترین رای اعتماد نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای تصدی مسئولیت" وزارت دفاع و پشتیانی نیروهای مسلح" نشانگر سال‌ها خدمات و تلاش‌های صادقانه و مجاهدانه در دوران دفاع مقدس و مسئولیت‌های خطیر ارتش جمهوری اسلامی ایران و ستاد کل نیروهای مسلح با پشتوانه‌ ارزنده‌ای از علم، تجربه، تعهد و تقوای الهی است.
وی افزود: امیدوارم با حضور موثرتان در مجموعه وزارت دفاع با بهره‌مندی عالمانه از نیروی انسانی متخصص، متعهد و زبده آن سازمان، شاهد بالندگی، پویایی و شکوفایی بیش از پیش صنعت دفاعی و توسعه و گسترش هرچه بیشتر خدمات شایسته به خانواده بزرگ نیروهای مسلح باشیم.
مشاور فرماندهی معظم کل قوا در امور ارتش عنوان کرد: با گرامی‌داشت یاد و خاطره سه وزیر دفاع شهید و بیش از ۱۰۰۰ شهید صنعت دفاعی، از درگاه خداوند متعال توفیقات روزافزون‌تان را در نیل به اهداف عالیه نظام اسلامی و نیروهای مسلح در ظل توجهات امام عصر(عجل الله تعالی فرجه الشریف) و تدابیر و رهنمودهای حکیمانه فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای(مدظله العالی)، در راستای اقتدار روزافزون دفاعی و بازدارندگی فعال مسئلت می‌نمایم.

امیر نصیرزاده با کسب ۲۸۱ رأی از مجموع ۲۸۸ رأی نمایندگان مجلس دوازدهم بیشترین رأی اعتماد را در تاریخ نظام جمهوری اسلامی ایران کسب کرد. وی پیش از تصدی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، به مدت سه سال جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران بود و در فاصله سال‌های ۱۳۹۷ تا ۱۴۰۰ فرمانده نیروی هوایی ارتش بود.
 
  
  
 

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره