نماد آخرین خبر

روحانی: یک برنامه ۱۰۰ روزه و یک برنامه ۴ ساله داشتم

منبع
خبرآنلاين
بروزرسانی
روحانی: یک برنامه ۱۰۰ روزه و یک برنامه ۴ ساله داشتم

خبرآنلاین/ روحانی در بخشی از گفتگوی خود در سال ۱۳۹۹ گفته بود: من از ابتدای تبلیغات انتخابات ۹۲ چندین بار تصریح کردم که من یک برنامه ۱۰۰ روزه و یک برنامه ۴ ساله دارم.

به گزارش کانال تلگرامی رئیس دولت های یازدهم و دوازدهم، حسن روحانی، رئیس‌جمهور دوره دوازدهم در دیدار مدیران ارشد رسانه‌های کشور، در تاریخ ۴ شهریور ۱۳۹۹ گفت: گاهی گفته می‌شود که فلانی گفته من ۱۰۰ روزه مشکلات را حل می‌کنم.
وی افزود: این یکی از نکاتی بود که نادرست در برخی از رسانه‌ها مطرح شد و همانطور که اخیراً مقام معظم رهبری روز یکشنبه بیان کردند که بسیاری از دولت‌ها رسم این است که برنامه ۱۰۰ روزه برای خودشان اعلام می‌کنند و در آن ۱۰۰ روز یک کارهایی می‌کنند و یک برنامه هم برنامه ۴ ساله است، من از ابتدای تبلیغات انتخابات ۹۲ چندین بار تصریح کردم که من یک برنامه ۱۰۰ روزه و یک برنامه ۴ ساله دارم. بعد از پیروزی در انتخابات مصاحبه هم کردم و تأکید کردم که در ۱۰۰ روز یک کارهایی را انجام می‌دهم و اعلام می‌کنم. معلوم است هر مشکلی در ۱۰۰ روز حل نمی‌شود ولی می‌شود در داخل ۱۰۰ برخی از مشکلات را برنامه‌ریزی و حل کرد.
روحانی تصریح کرد: مهم‌ترین مسأله یعنی مذاکرات هسته‌ای، توافق موقت داخل همین ۱۰۰ اتفاق افتاد. در همین ۱۰۰، توافق موقت کردیم و برنامه‌های اقتصادی من هم در ۱۰۰ تدوین شد

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر