نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
سیاسی

کاخ سفید: ایران درحال آماده شدن برای حمله به اسرائیل است

منبع
ايرنا
بروزرسانی
کاخ سفید: ایران درحال آماده شدن برای حمله به اسرائیل است

ایرنا/ هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفید اعلام کرد که واشنگتن  بر این باور است که ایران برای حمله به اسراییل "در موقعیت قرار گرفته و آماده" است.

جان کربی هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفید روز سه‌شنبه به وقت محلی اعلام کرد که آمریکا معتقد است که ایران برای حمله به اسراییل " آماده" است.
این سخنگوی شورای امنیت ملی ایالات متحده آمریکا به کانال ۱۲ اسرائیل گفت که پیام‌هایی که به ایران ارسال شده این بوده است: «این حمله را انجام ندهید. دلیلی برای شروع نوعی جنگ منطقه ای وجود ندارد.»
این سخنگوی دولت جو بایدن گفت که پیش بینی احتمال حمله سخت است اما کاخ سفید اظهارات ایران را جدی می گیرد و متعهد به دفاع از اسرائیل در صورت حمله ایران است.
کربی تصریح کرد:«ما معتقدیم که آنها همچنان در موقعیت و آماده هستند تا اگر بخواهن، حمله کنند. و به همین دلیل است که ما این وضعیت نیرو را در منطقه داریم.»
هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی آمریکا ادامه داد: «پیام ما به ایران ثابت بوده و خواهد ماند.  اولین پیام این است، این اقدام را انجام  ندهید دلیلی برای تشدید تنش وجود ندارد.  هیچ دلیلی برای شروع  نوعی جنگ منطقه ای وجود ندارد.  و پیام دوم این است، ما برای دفاع از اسرائیل در صورت رسیدن به آن نقطه آماده خواهیم بود.»

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر