نماد آخرین خبر

رجایی: عارف درباره علت حضور پسرش در آن مراسم شفاف‌سازی کند

منبع
فردا
بروزرسانی
رجایی: عارف درباره علت حضور پسرش در آن مراسم شفاف‌سازی کند

فردا/ تحلیلگر مسائل سیاسی گفت: اتفاق اخیر نشان می دهد پسر آقای عارف با آن مصاحبه ای که انجام داد، همچنان رسانه ها و منتقدان او را دنبال می کنند.
 
حضور پسر محمدرضا عارف معاون اول در تودیع و معارفه وزیر صمت، با انتقاد رسانه ها، سیاسیون و حتی حامیان مسعود پزشکیان همراه شد. وقتی رئیس جمهور درباره رفتار فرزندانش مراقبت دارد، این انتظار است که سایر دولتمردان نیز همین رویه را دنبال کنند. هرچند برخی ها حاشیه های به وجود آمده بعد از آن مراسم را بزرگنمایی تعبیر می کنند اما منتقدان این اتفاق را نشانه ای از بازگشت آقازاده‌ها می دانند و نسبت به عواقب و پیامدهایش هشدار می دهند.

غلامعلی رجایی در گفتگو با خبرنگار فردا درباره حواشی انتشار عکس حضور پسر محمدرضا عارف در یک مراسم رسمی دولتی گفت: دولت پزشکیان تازه سرکار آمده و هیچ خش و غباری روی آن نیست بنابراین موضوعاتی از این دست خیلی زود دیده می شود که طبیعتا بازتاب هایی هم در فضای مجازی و رسانه ها دارد.

وی افزود: البته این اتفاق نشان می دهد پسر آقای عارف با آن مصاحبه ای که انجام داد، همچنان رسانه ها و منتقدان او را دنبال می کنند تا در فرصتی از خجالتش درآیند. شخصا معتقدم ماجرای اخیر موضوع خیلی بزرگنمایی شد ولی خوبی آن این بود که دولتمردان این هشدار را گرفتند رسانه ها تیزبینانه آنها را رصد می کنند.

این فعال سیاسی با اشاره به استقبال مسعود پزشکیان از نقد یادآور شد: آقای عارف پاکدست و سالم است، پرداختن به موضوع حضور پسرش در جلسه تودیع و معارفه وزیر صمت هم بزرگنمای بیش از حد بود. بالاخره اعضای خانواده یک مسئول نیز کاری برایشان پیش می آید که نیاز است سریع همدیگر را ببینند، شاید همین اتفاق هم افتاد و حالا سئوال پیش آمده که پسر آقای عارف در آن مراسم برای چه حضور داشته است بنابراین می تواند حضور فرزند یک مسئول در یکجایی تصادفی باشد.

رجایی با بیان اینکه حضور پسر آقای عارف در معارفه وزیر صمت ناپختگی بود، افزود: در مجموع خوب است که دولت رصد شود و دولتمردان این موضوع را بپذیرند؛ ثانیا بهتر است آقای عارف درباره این موضوع توضیح دهد و شفاف سازی کند چون بالاخره موضوع در رسانه ها آمد و الان این سئوال نزد افکارعمومی وجود دارد که با یک توضیح به موقع می تواند برطرف شود.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره