نماد آخرین خبر

انتقاد امام جمعه بابل از دولت

منبع
رسا
بروزرسانی
انتقاد امام جمعه بابل از دولت

رسا/  امام جمعه بابل در خطبه های نماز جمعه این شهر از دستور بابت تشکیل کمیته‌ای برای پیگیری جانباختن محمد میرموسوی جوان لاهیجانی در بازداشت پلیس، به تندی انتقاد کرده است.

حجت‌الاسلام مجتبی روحانی راد، امام جمعه بابل در خطبه های این هفته ضمن انتقاد شدید از شکستن اقتدار فراجا اظهار داشت: در روزهای اخیر خط جریانی به دنبال فتنه علیه نیروی انتظامی در کشور به راه افتاده است و متاسفیم که(یک مسئول دولتی) محترم هم حرف غیرکارشناسی درخصوص نیروی انتظامی بیان کرده تا عده‌ای از افراد برای او کف و سوت بزنند.

وی افزود: شهرستان لاهیجان مگر دادستان و دادگستری ندارد؟ نیروی انتظامی استان گیلان مگر بازرسی ندارد که شما بخواهید به صورت ویژه این قضیه را بررسی کنید؟!

امام جمعه بابل خاطرنشان کرد: ماه گذشته در همین استان گیلان یک روحانی مظلوم را به قتل رساندند؛ اما صدایی از احدی در نیامد، آن وقت برای فوت یک متهم دستگیر شده در نزاع بدون مشخص شدن جوانب موضوع این طور موضع گیری می‌کنید؟ آیا فقط این شخص شهروند است؟!

حجت‌الاسلام روحانی راد بیان داشت: در این زمان بجای حمایت از نیروی انتظامی که در سراسر کشور میدان‌دار امنیت است و اگر زحمات این نیرو نبود خدا می‌داند چه بر سر کشور در می‌آمد، جای شرمساری است که بخواهیم اقتدار آن را بشکنیم.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره