نماد آخرین خبر

پیام سردار تنگسیری به کشورهای دوست: مستحکم در برابر تمام دنیای دشمنان ایستادگی خواهیم کرد

منبع
ايسنا
بروزرسانی
پیام سردار تنگسیری به کشورهای دوست: مستحکم در برابر تمام دنیای دشمنان ایستادگی خواهیم کرد

ایسنا/ فرمانده نیروی دریایی سپاه آخرین در آخرین ارزیابی خود، وضعیت آمادگی رزم یگان‌های عملیاتی مستقر در جزایر و تنگه هرمز را مناسب دانست.

دریادار علیرضا تنگسیری آمادگی و توان رزم یگان های شناوری ، موشکی و تکاوران نیروی دریایی سپاه در جزایر نازعات و تنگه هرمز را ارزیابی کرد و گفت: الحمدلله آمادگی روحی وعملیاتی رزمندگان اسلام در بالاترین سطح قرار دارد. جزایر نازعات(شامل جزایر سه‌گانه تنب بزرگ، تنب کوچک و بوموسی در خلیج فارس و جزیره سیری) از مناطق مهم ماموریتی و در محدوده منطقه پنجم دریایی امام محمد باقر(ع) است و تاکید فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی) توجه به آمادگی رزمندگان مستقر در جزایر نازعات است و الحمدلله ما امروز  شاهد روحیه بالا و آمادگی کامل عملیاتی بودیم و این برآمده از تدبیر فرمانده معظم کل قوا (مد ظله العالی ) است؛ چراکه معظم‌له دستور ویژه درامور جزایر نازعات به ما داده‌اند.
وی چهاردهمین الحاق تجهیزات به نیروی دریایی سپاه در ماه گذشته را یادآور شد و اظهار داشت :یکی از اهداف مهم ما از این بازدید، ارزیابی عملیاتی تجهیزات الحاق شده در خطوط دفاعی در جزایر و تنگه هرمز بود که الحمدلله با بهترین وضعیت ممکن همه سامانه‌های اعم از موشکی، پهپادی و دیگر سامانه‌ها و تجهیزات الحاق شده برای دفاع و تولید امنیت و آرامش ملت عزیزمان در حالت عملیاتی قرار دارند.  
وی در پیام خود به همسایگان و کشورهای دوست حوزه خلیج فارس و دریای عمان  گفت: بارها تأکید کرده‌ایم که پیام ما به همسایگان و  کشورهای مسلمان، دوستی و برادری و وحدت است و حضور دشمنان و بیگانگان در این منطقه تنها برای تفرقه و فتنه است و ما مستحکم و پولادین در برابر تمام دنیای آنان ایستادگی خواهیم کرد. این کلام خدای واحد است که بر سینه ما نقش بسته است:《واعدوا لهم مااستطعتم من قوه 》
فرمانده نیروی دریایی سپاه در ضمن بازدید، جدیدترین سامانه های رصد و اشراف اطلاعاتی اخیرا الحاق شده به این نیرو را ارزیابی کرد.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

پس از این بخوانید

پس از این بخوانید

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر