نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
سیاسی

روایت "نامه نیوز" از جنجال درباره اظهارات اخیر پناهیان

منبع
نامه نيوز
بروزرسانی
روایت "نامه نیوز" از جنجال درباره اظهارات اخیر پناهیان

نامه نیوز/ پس از تذکر حجت‌الاسلام والمسلمین پناهیان نسبت به لزوم برخورد با رسانه‌های دوقطبی ساز از تمام جریانات به خصوص آن رسانه‌هایی که با بیت‌المال اداره می‌شوند، جریان تحجر که به فکر تسویه حساب سیاسی با او بود، برخی انتقادات را مطرح کرده و با مقایسه وضعیت فعلی کشور‌ با کربلا، دوقطبی سازی داخلی را حق خود بدانند. 

عضو شورای سردبیری کیهان اما در واکنشی عجولانه بی آنکه بداند تذکر به تمام جریانات بوده، خود حق‌پندارانه کیهان را تافته جدا بافته دانسته و انتقاد از دوقطبی سازی را اظهارات نسنجیده دانست. این فرد در‌ همین نوشته کوتاه با دوقطبی سازی، فضای سیاسی کشور را به جبهه خودی و غیرخودی تقسیم کرد بی آنکه مشخص کند کیهان با چه متر و معیاری این تقسیم بندی ها را ترسیم می‌کند. 

رجانیوز نیز که در‌ ایام انتخابات و حتی در پسا انتخابات، گوی سبقت دوقطبی سازی درون جریان انقلاب را از سایرین ربوده بود در مطلبی، دوقطبی سازی را به مقابله با تحریف و جهاد تبیین مرتبط کرده و خودحق پندارانه ایستادن پناهیان مقابل دوقطبی سازی را که در اصل مطالبه رهبری است ، تفسیر شخصی او میداند .

رهبرانقلاب‌‌ پیش‌تر نسبت به پرهیز از دوقطبی سازی تذکر داده بودند.

 مشخص نیست چرا وقتی پناهیان علیه دوقطبی سازی حرف می‌زند برخی رسانه‌های انقلابی به خودشان می‌گیرند؟ اگر دوقطبی سازی نمیکنند از این صحبت‌ها استقبال کنند.

همچنین باید از منتقدین پرسید چرا دوقطبی سازی نکردن را مساوی با عدم انتقاد از مسئولین تلقی میکنند؟ حجت‌الاسلام والمسلمین  پناهیان در همین سخنرانی تصریح کرد انتقاد کنید ولی نه در گفتمان دوقطبی .

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره