نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
سیاسی

فرمانده نیروی زمینی سپاه: تمامی گروه‌های تروریستی در اقلیم کردستان عراق خلع سلاح شدند

منبع
فارس
بروزرسانی
فرمانده نیروی زمینی سپاه: تمامی گروه‌های تروریستی در اقلیم کردستان عراق خلع سلاح شدند

فارس/ فرمانده نیروی زمینی سپاه از خلع سلاح همه گروه های تروریستی در اقلیم کردستان عراق درپی رشادت‌های نیروی زمینی سپاه و قرارداد امنیتی با عراق خبر داد.

سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ظهر امروز در مراسم تودیع معارفه فرمانده تیپ نیرو مخصوص میرزا کوچک خان جنگلی، خلع سلاح تروریست‌ها در اقلیم کردستان عراق را یک موفقیت بزرگ برای جمهوری اسلامی دانست و اظهار کرد: با رشادت‌های نیروی زمینی سپاه و قرارداد امنیتی امضا شده با کشور عراق تمامی گروه‌های تروریستی در اقلیم کردستان عراق خلع سلاح شدند.
وی با بیان اینکه تیپ میرزا یکی‌ از تیپ‌های قدرتمند نیروی زمینی سپاه است، گفت: تیپ‌های نیروی زمینی سپاه و میرزا کوچک خان با تجهیزات جدید تجهیز خواهند شد زیرا این تیپ یکی از ارزشمندترین تیپ‌های عملیاتی سپاه است.
فرمانده نیروی زمینی سپاه با اشاره به انجام جنگ‌های نوین اوکراین و قره‌باغ بیان کرد: در جنگ اوکراین و قره باغ شاهد جنگ‌های بسیار نوین و جدید هستیم لذا باید متناسب با این شرایط واحدها و تیپ‌های نظامی خود را به بهترین نحو ممکن آماده کنیم.
پاکپور با تاکید بر آمادگی تیپ‌های نیروی زمینی سپاه در مرزهای جنوب شرق کشور افزود: در ۲ سال اخیر اتفاقاتی در جنوب شرق کشور رخ داد که سبب شد تاکتیک‌های دفاعی خود را تغییر دهیم زیرا روش اعمال انجام فعالیت‌های تروریستی در منطقه تغییر کرده است.

وی‌با بیان اینکه برای انجام یک فعالیت تروریستی در منطقه جنوب شرق کشور چندین سرویس جاسوسی و در حال فعالیت هستند، گفت: یک گروه ساده تروریستی قادر به انجام چنین جنایاتی نیست، لذا به طور یقین رژیم صهیونیستی و آمریکا پشت تمامی این جنایات است.
فرمانده نیروی زمینی سپاه با اشاره به آمادگی واحدهای توپخانه‌ای و زرهی نیروی زمینی سپاه در تمامی مرزهای کشور افزود: دلاورردان نیروی زمینی سپاه با تمامی امکانات و تجهیزات و در تمامی مرزهای کشور در حالت آماده باش بوده و آماده هر نبردی هستند.
پاکپور نقش تاکتیک‌های نوین و آموزش آن در سپاه را بسیار مهم دانست و بیان کرد: تاکتیک‌های نوین در نبردهای جدید در سپاه و نیروی زمینی در حال آموزش است زیرا یگان‌های نیرو مخصوص نیروی زمینی سپاه مهارت محور بوده و از تجهیزات باید با بهترین نوع مهارت استفاده کنند.
وی با اشاره به تلاش‌های دشمن برای نفوذ به کشور در چند سال گذشته تصریح کرد: دشمن اگر آمادگی نیروهای نظامی ایران را مشاهده کند قطعا عقب نشینی خواهد کرد و در طول ۴۵ سال گذشته نیز این چنین بوده است.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

پس از این بخوانید

پس از این بخوانید

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر