نماد آخرین خبر

سردار پاکپور: یادواره شهدای «عملیات فتح جاسوسان» برگزار می‌شود

منبع
فارس
بروزرسانی

فارس/ فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران گفت: یادواره شهدای «عملیات فتح جاسوسان» در ارتفاعات جاسوسان واقع در شهرستان میرآباد آذربایجان غربی برگزار می‌شود.

سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به موقعیت راهبردی ارتفاعات شمال غرب گفت: تاریخ و جغرافیای منطقه غرب و شمال غرب کشور مشحون از حماسه‌ها و فداکاری‌هایی است که هنوز بسیاری از آن‌ها مستور و ناگفته باقی‌مانده است.
وی افزود: دهه ۹۰ دوران پرفراز و نشیبی برای منطقه غرب و شمال غرب کشور با وجود عناصر و گروهک‌های ضدانقلاب به‌ویژه در شهرستان‌های سردشت و پیرانشهر بود.
فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران گفت: در چنین شرایط حساس و دشواری، با حماسه فرزندان این ملت در نیروی زمینی سپاه و طی سلسله عملیات‌هایی، کیلومترها از خاک کشورمان از لوث وجود تروریست‌ها پاک‌سازی شد. وی ادامه داد: در جریان مبارزه با ناامنی و مقابله با اشغالگری و تهدیدات تروریستی، تعدادی از حماسه‌سازان در این عملیات بزرگ از جمله ارتفاعات جاسوسان به شهادت رسیدند که تا کنون به بسیاری از ابعاد این حماسه و شهدای آن پرداخته نشده است.
سردار پاکپور در پایان یادآور شد: آیین پاسداشت شهدا و حماسه‌سازان نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عملیات‌های نیروی زمینی سپاه به‌ویژه عملیات بزرگ فتح ارتفاعات جاسوسان ۲۱ شهریور در ارتفاعات جاسوسان واقع در شهرستان میرآباد آذربایجان غربی برگزار می‌شو

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar