نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
سیاسی

فرمانده سپاه: انتقام شرارت‌های رژیم صهیونیستی را می‌گیریم تا دیگر با دُم شیر بازی نکند

منبع
ايسنا
بروزرسانی

ایسنا/ فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: حتماً طعم تلخ انتقام از شرارت‌های رژیم صهیونیستی را خواهیم گرفت تا عبرت گیرند که دیگر با دُم شیر بازی نکنند.

سردار حسین سلامی یکشنبه شب در دومین کنگره ملی ۲۰۰۰شهید استان کهگیلویه و بویراحمد در شهر یاسوج افزود: حتماً طعم تلخ انتقام از شرارت‌های رژیم صهیونیستی را خواهیم گرفت، اینکه این انتقام کجا و چگونه خواهد بود، متفاوت عمل خواهد شد. این معما زمانی برای همه حل می‌شود، نباید فکر کنند می‌زنند و می‌گریزند بلکه باید بدانند می‌خورند و نمی‌توانند بگریزند و درس عبرت خواهند گرفت که دیگر با دم شیر بازی نکنند.
وی اظهار کرد: دشمنان مسلمانان افسرده‌اند رژیم صهیونیستی در باریکی مدیترانه در محاصره مسلمانان یمن، لبنان و عراق است، کابوس عمل قطعی ایران این رژیم را شب و روز می‌لرزاند. آنها نمی‌توانند به این شکل به حیات سیاسی خود ادامه دهند و نشانه‌های پایان سیاسی آنها را می‌بینیم، شب‌ها صدها هزار نفر در خیابان‌های سرزمین‌های اشغالی علیه دولت‌شان تظاهرات می‌کنند جنگ به سرزمین‌شان کشیده شده و راه نجاتی ندارند.
فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه این ملت ایستاده و مقاوم است و نمی‌شکند، ما مطمئنیم به فضل الهی این داستان را تمام خواهیم کرد، خاطرنشان کرد: مردم استان کهگیلویه و بویراحمد به سلحشوری، حماسه آفرینی، غیرت، جوانمردی، مجاهدت، سرسختی، پشتکار، ایستادگی، مقاومت، مهربانی عاطفه و مهمان نوازی شهره هستند. مردم این استان برای ایران عزیز سرمایه وثیق، وفادار و سرشار از اعتمادند.
سردار سلامی تصریح کرد: شخصیت هر ملت قوم و جامعه‌ای به درخشش مردان و زنان آن جامعه در حوادث سخت تاریخ است، هویت هر جامعه از درون رخدادهای سخت و از دل هنرمندی مردان و زنانش شکل می‌گیرد و شهدا کسانی هستند که هویت دینی ملی ما و شخصیت رفیع ملت ما، اعتبار بین المللی منزلت جهانی و تاریخ و سرنوشت ما را به زیبایی ترسیم کردند و ما زندگی را از آنان به ارث برده‌ایم.

وی ادامه داد: شهیدان سرچشمه حیات طیبه این جامعه بودند، شهیدان استان کهگیلویه و بویراحمد جمع کثیر از خیل عظیم شهیدانی هستند که برای ما یک تاریخ زنده، حقیقت جاری، فضایل ماندگار و پایدار ساختند، راه استقلال، حریت، آزادی، سربلندی، آرامش ما را افتتاح کردند.
فرمانده کل سپاه پاسداران کشور عنوان کرد: این سرزمین نیازهای خود را در درون ساخت، دوباره جوانان رشید و با استعداد ما به میدان آمدند و بندهای وابستگی به بیگانگان را گسستند و به اقتصاد کشور نفس دادند و حیات اقتصادی کشور و زیبایی ادامه پیدا کرد. تحریم با مقاومت شکسته شد و با ایستادگی کم اثر و بی اثر شد و این ادامه راه شهیدان بود.
سردار سلامی تاکید کرد: پدیده تکفیر را در جهان اسلام منتشر کردند تا بین مسلمانان تفرقه ایجاد کنند بازم هدایت‌های الهی رهبر عزیزمان که منادی وحدت در جهان اسلام بود به آنها گفت اگر می‌خواهید با ما بجنگید ما اهل جنگ با شما نیستیم و با مسلمانان برادریم و این توطئه‌ها را خنثی کرد، آن فرمانده آسمانی و اسطوره فراموش ناشدنی تاریخ با آنهایی که می‌خواستند زندگی مسلمانان را به آتش بکشند جنگید و این پدیده تکفیر خاموش شد.
وی اظهار کرد: ما منادی وحدت در جهان اسلام هستیم و شدیم، از مسلمانان مستضعف و تحت ظلم دفاع کردیم و خواهیم کرد و این منطق قرآن است، دشمن تنبیه و از بلاد اسلام گریخت و جبهه اسلام گسترده شد و جوانان ما با جوانان سایر بلاد اسلامی به هم پیوستند و در یک اتحاد عمیق اسلامی از شکوه، عزت و نوامیس مسلمانان و حرم اهل بیت دفاع و دشمنان را فراری دادند و امروز این نبرد در فلسطین متمرکز شده است.
فرمانده کل سپاه پاسداران بیان کرد: دشمنان ما افسرده‌اند و در جهان منزوی و منفورند، آمریکایی‌ها به رژیم صهیونیستی سلاح می‌دهند تا خانواده‌های فلسطینیان را زیر برج‌ها دفن کنند اما خودشان در حال دفن شدن در گورستان تاریخ هستند و فلسطین در حال بزرگ شدن است، هویت فلسطین در قلب دانشگاه‌های آمریکا دیده می‌شود در خیابان‌های شهرهای کشورهای اروپایی دیده می‌شود و در قلب مسلمانان این هویت زنده است.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره