نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
سیاسی

پزشکیان به نیویورک می‌رود؟

منبع
ايرنا
بروزرسانی
پزشکیان به نیویورک می‌رود؟

ایرنا/ مدیرکل شورای عالی امور ایرانیان خارج از کشور گفت:سفر رئیس‌جمهور و هیأت همراه به نیویورک با هدف شرکت در سخنرانی سالانه سران کشورها در مجمع عمومی سازمان ملل فرصت بسیار خوبی برای محکومیت و روشنگری جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین است.

عبدالله سهرابی عصر امروز در جلسه هماهنگی و هم‌افزایی ستاد مرکزی انتفاضه و قدس با بیان اینکه در سال‌های قبل شاهد بایکوت خبری جنایات رژیم صهیونیستی بودیم، گفت: اما طی یک سال گذشته رژیم صهیونیستی به حدی در فلسطین جنایت مرتکب شده است که امروز بسیاری از افکار عمومی جهان با جریان مقاومت و علیه رژیم اسرائیل همراه هستند.
وی بر لزوم محکومیت و روشن‌گری اقدامات خصمانه رژیم صهیونیستی تأکید و اضافه کرد: طی یک سال گذشته و با جنایات صهیونیست‌ها، زنان، کودکان، خبرنگاران، پزشکان و پرستاران زیادی شهید شدند که باید در محافل بین‌المللی محکوم شود.
مدیرکل شورای عالی امور ایرانیان خارج از کشور تصریح کرد: سفر رئیس‌جمهور و هیأت همراه به نیویورک با هدف شرکت در سخنرانی سالانه سران کشورها در مجمع عمومی سازمان ملل فرصت بسیار خوبی برای محکومیت و روشنگری جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین است.
سهرابی افزود: از سوی دیگر، هفته وحدت فرصت بسیار خوبی است و باید در نشست‌ها و کنفرانس‌هایی که به مناسبت هفته وحدت برگزار می‌شود، بر لزوم حمایت از مقاومت فلسطین تأکید کرد.
وی در پایان با بیان اینکه با توجه به شرایط منطقه، شکی در اضمحلال رژیم صهیونیستی نیست، تأکید کرد: همه باید برای حمایت از فلسطین متحد بوده و در مقابل رژیم صهیونیستی بایستند

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر