نماد آخرین خبر

نماینده مجلس: باید به سمت فیلترینگ هوشمند برویم

منبع
تابناک
بروزرسانی
نماینده مجلس: باید به سمت فیلترینگ هوشمند برویم

تابناک/ نماینده مردم تهران در مجلس درباره وضعیت فعلی اینترنت و فیلترینگ معتقد است باید به سمت فیلترینگ هوشمند برویم و استفاده از اینترنت برای اقشار مختلف به گونه‌ای باشد که هر کس به تناسب سطح نیازش بتواند به اینترنت دسترسی داشته باشد.

زینب قیصری نماینده تهران، شمیرانات، ری، اسلامشهر و پردیس در مجلس در گفتگو با خبرنگار تابناک درباره وضعیت فعلی اینترنت کشور و مقوله فیلترینگ و چالش‌های مرتبط با آن گفت: این شکل از فیلترینگ را شکل درستی نمی‌دانم. بسیاری از کسب و کار‌ها بر فضای اینترنت شکل گرفته و مردم باید بتوانند به اینترنت پرسرعت، مطمئن با قیمت منصفانه دسترسی داشته باشند که البته معتقدم در این خصوص از مصرف کننده در کشور حمایت نشده است.
رئیس فراکسیون امنیت انرژی، منابع معدنی مجلس دوازدهم شورای اسلامی افزود: ما باید به سمت فیلترینگ هوشمند برویم و طبیعتا استفاده از اینترنت برای اقشار مختلف به گونه‌ای باشد که هر کس به تناسب سطح نیازش بتواند به اینترنت دسترسی داشته باشد، مثلا سطح نیاز یک دانش آموز با نیاز یک محقق و یا یک شرکت دانش بنیان با هم برابر نیست و باید یک بار این موضوع حل شود.
وی خاطرنشان کرد: ضرورت ارتقاء و بومی سازی اپلیکیشن‌های پیام رسان که در تراز نمونه خارجی آن باشد کمبودی در نمونه داخلی آن نباشد که مردم خود قدرت انتخاب داشته باشند.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره