نماد آخرین خبر

محسن رضایی: امنیت، دستاورد تلاش سربازان گمنام امام زمان(عج) است

منبع
ايرنا
بروزرسانی
محسن رضایی: امنیت، دستاورد تلاش سربازان گمنام امام زمان(عج) است

ایرنا/ عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام که برای حضور در آیین چهلمین سالگرد تاسیس وزارت اطلاعات و یادواره ۲۸۱شهید جامعه اطلاعاتی خوزستان به این استان سفر کرد بود گفت: وزارت اطلاعات بر پایه ایثار و فداکاری شکل گرفته و حقیقتا امروز آرامش و امنیتی که در کشور ماست دستاورد تلاش سربازان گمنام امام زمان(عج) است.

محسن رضایی شنبه در این آیین با بیان اینکه اطلاعات و عملیات قبل از پیروزی انقلاب از سوی نیروهای انقلابی که در کنار امام خمینی(ره) حضور داشتند آغاز شد اظهار کرد: سربازان گمنام از خود و خانواده خود می‌گذرند تا با رشادت از مردم کشور دفاع کنند.
وی با با بیان اینکه مشکل امروز ما با رژیم صهیونیستی، تروریسم صنعتی است تصریح کرد: تمام شبکه‌های اطلاعاتی استکبار جهانی با رژیم صهیونیستی در یک شبکه جهانی به یکدیگر متصل هستند که در مقابل آنان وزارت اطلاعات ایران ایستاده است و نیروهای اطلاعاتی ما با تمام توان در حال مقابله با آنان است.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه با اشاره به عملیات انتقام ترور اسماعیل هنیه گفت: نیروهای ما در کمین هستند و طرف مقابل در سنگر خود قرار گرفته که یک لحظه و یک روز این گلوله شلیک خواهد شد.
وی در پایان تاکید کرد: شجاعت و اقتدار ما باید همراه با تدبیر باشد که این چنین است.

خون شهدا امنیت و آرامش در جامعه را بیمه کرده است
وزیر اطلاعات در حاشیه این مراسم با تاکید بر رشادت، فداکاری، ایثار و شجاعت گمنامان شهید کشور بیان کرد: آنچه که امروز مردم ما از امنیت و آرامش در جامعه می‌بینند بیمه خون شهدا است.
 سید اسماعیل خطیب گفت: سربازان گمنام امام زمان با رشادت‌های خود تا آخرین نفس پای انقلاب و دفاع از کشور ایستاده‌اند.
به گزارش ایرنا، مراسم چهلمین سالگرد تاسیس وزارت اطلاعات و یادواره ۲۸۱شهید جامعه اطلاعاتی خوزستان در اهواز با حضور خانواده معزز شهدا، وزیر اطلاعات، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و جمعی از مسئولان استانی و بزرگان اقوام برگزار شد.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره