نماد آخرین خبر

رسایی: برگشتن ظریف به دولت بر چه اساسی است؟

منبع
مهر
بروزرسانی
رسایی: برگشتن ظریف به دولت بر چه اساسی است؟

مهر/ نماینده مردم تهران در مجلس گفت: فعالیت ظریف به عنوان معاون راهبردی رئیس جمهور برخلاف قانون نحوه انتصاب اشخاص در مشاغل حساس است چرا که فرزند وی دو تابعیتی است.

حجت الاسلام حمید رسایی در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۲۵ شهریورماه) مجلس شورای اسلامی طی تذکر شفاهی اظهار کرد: متأسفانه برخی از قوانین اجرایی نمی‌شود. قانون متناسب سازی حقوق بازنشستگان کشوری، لشکری و تأمین اجتماعی اجرا نمی‌شود و مردم اعتراض دارند.

وی گفت: همچنین پزشکیان بارها گفت که افزایش حقوق باید متناسب با تورم باشد اما الان بخشنامه‌ای سازمان برنامه و بودجه صادر کرده مبنی بر اینکه دستگاه‌ها اعتبارات هزینه‌ای خودشان را درباره حقوق بر اساس جدول دهند و مطابق با این جدول، به حقوق مجردها ۲۰ درصد و به حقوق متأهل‌ها ۲۳ درصد اضافه می‌شود در حالی که تورم ۳۵ درصد است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: علاوه بر این الان به قانون نحوه انتصاب اشخاص در مشاغل حساس عمل نمی‌شود؛ آقای ظریف به دلیل آنکه فرزندش دو تابعیت داشت استعفا داد اما مجدداً اعلام کرد که من برگشتم و الان به عنوان معاون راهبردی رئیس جمهور کار می‌کند.

رسایی تاکید کرد: بنده پیگیری کردم و گفتند که آقای پزشکیان تدبیر کرده و تدبیرش این است که در جلسه سران قوا و با موافقت آنها، ظریف برگشته است.

وی بیان کرد: بنده این موضوع را هم از آقای قالیباف و هم از آقای اژه‌ای سوال کردم که هر دو گفتند ما چنین چیزی نداریم. در این شرایط سوال آن است که الان برگشتن ظریف به دولت بر چه اساسی است؟ اگر ما اینجا قانون تصویب کنیم اما آقایان به آن توجه نکنند چه فایده‌ای دارد؟

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره