نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
سیاسی

جزئیات جلسه مشورتی معاونان اول قوا؛ عارف: رشد ۸ درصدی اقتصاد نیازمند همفکری سه قوه است

منبع
ايسنا
بروزرسانی
جزئیات جلسه مشورتی معاونان اول قوا؛ عارف: رشد ۸ درصدی اقتصاد نیازمند همفکری سه قوه است

ایسنا/ در جلسه مشورتی معاونان اول سه قوه که به میزبانی معاون اول رئیس جمهور برگزار شد،‌ سه طرف بر توسعه تعاملات در مسیر تحقق برنامه هفتم توسعه و رفع مشکلات جاری کشور تاکید کردند.

محمدرضا عارف در اولین نشست هماهنگی بین معاونان اول سه قوه که شامگاه شنبه برگزار شد، با اشاره به تجربیات گذشته درباره تعامل بین قوا و نتیجه این همفکری ها در حل مسایل کلان کشور و دستاوردهای آن، بر برگزاری این جلسات همفکری و بهره گیری از تجربیات گذشته در جهت استمرارو توسعه هماهنگی ها و تعاملات پیوسته بین قوای سه گانه تاکیدکرد.

وی خاطرنشان کرد: با تعامل مثبت میان معاونان اول قوا می توان بسیاری از مسیرهای طولانی انجام کار را کوتاه تر و تشریفات زائد و هزینه بر را از میان برداشت که این امر در مسیر خدمت به مردم و حل مشکلات آنها امری حیاتی است. رشد ۸ درصدی و هموار کردن مسیر اجرای برنامه هفتم توسعه یقینا نیاز به همفکری سه قوه و همه دستگاه ها دارد که دراین مسیر نقش معاونان اول بسیار پررنگ است.

در این جلسه حاجی بابایی، نایب رییس اول مجلس شورای اسلامی و حجت السلام والمسلمین خلیلی، معاون اول قوه قضائیه با استقبال از راهبرد مشورتی و توام با هفمکری دولت وفاق ملی ابراز امیدواری کردند آثار و نتایج مثبت اینگونه تعامل ها که مبتنی بر اصل وحدت و انقلاب اسلامی و مشی امام خمینی(ره) است،‌ مسیر افزایش مفاهمه بین دستگاهی و خدمت به ملت را هموار خواهد کرد.

همچنین در این جلسه،‌ اعضا آخرین تحولات بازار و شرایط اقتصادی کشور را مورد بحث و تبادل نظر قرار داده و محورهای مهمی چون ناترازی انرژی، تحقق بودجه و شفاف سازی آن، خصوصی سازی، مولدسازی، نظام مالیاتی و نظام آموزش عالی را مورد ارزیابی قرار داده و راهکارهای اولیه را به شور گذاشتند.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر