نماد آخرین خبر

وزیر کشور: وفاق ملی که در شعار و عمل رئیس‌جمهور نمایان است

منبع
ايرنا
بروزرسانی
وزیر کشور: وفاق ملی که در شعار و عمل رئیس‌جمهور نمایان است

ایرنا/ وزیر کشور با تاکید بر نقش این وزارتخانه در افزایش رضایت عمومی، گفت: ما یک دستگاه حاکمیتی هستیم و از همین رو باید فرصت های برابری را برای همه افراد و آحاد جامعه فراهم سازیم.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور، اسکندر مؤمنی وزیر کشور روز سه‌شنبه در نشستی صمیمانه با کارکنان این وزارتخانه و سازمان‌های تابعه، ضمن تبریک ایام هفته وحدت و ولادت حضرت محمد (ص) و امام جعفر صادق(ع)، یاد و خاطره همه شهیدان و ایثارگران و رزمندگانی را که با فداکاری برای ایران اسلامی امنیت و آرامش فراهم ساختند، گرامی داشت.
وی با تشکر از رهبر معظم انقلاب، رئیس‌جمهور و نمایندگان مجلس بابت حسن اعتمادشان، اظهار کرد: وفاق ملی که در شعار و عمل رئیس جمهور نمایان است جز با همکاری و همدلی در همه بخش ها و حوزه های کشور امکان پذیر نخواهد بود.
وزیر کشور ضمن اشاره به سخنان روز گذشته رئیس جمهور در نشست خبری، گفت: سیاست‌های کلان ابلاغ شده توسط مقام معظم رهبری، اجرای سند چشم انداز و همچنین برنامه هفتم، محورهای اصلی سیاست وزارت کشور خواهند بود.
مومنی همزمانی شروع به کار دولت چهاردهم، مجلس دوازدهم و برنامه هفتم توسعه را یک فرصت مغتنم برشمرد و افزود: این موقعیت فرصتی است که از همه ظرفیت‌های وزارت کشور استفاده کنیم و تکالیفی را که بر عهده ماست با دقت و سرعت بیشتری پیگیری کنیم تا به امید خداوند متعال در زمان بندی مشخص به اتمام برسانیم.
وی افزود: در انتخاب مدیران و مسئولان وزارت کشور، ضمن استفاده از ظرفیت های بیرون از سازمان در صورت لزوم، اولویت ما در اختصاص منابع، فرصت‌ها و مسئولیت‌ها با درون وزارتخانه خواهد بود.
وزیر کشور با تأکید بر نگاه برابر به تمامی تشکل‌ها، احزاب و گروه‌ها در وزارت کشور، اظهار کرد: ما یک دستگاه حاکمیتی هستیم و از همین رو باید فرصت‌های برابری را برای همه افراد و آحاد جامعه فراهم سازیم.
مومنی با اشاره به مراجعات روزمره مردم به وزارت کشور و سازمان‌های تابعه در امور مختلف گفت: با توجه با مواجهه مستقیم و غیرمستقیم وزارت کشور و سازمان‌های تابعه با مردم، این وزارتخانه نقش مهمی در افزایش رضایت عمومی دارد و کارکرد درست این سازمان می تواند به افزایش رضایت کلی مردم عزیز کشور منجر شود.
در ابتدای این نشست، احمدعلی موهبتی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت کشور نیز ضمن اشاره به ویژگی فرابخشی ماموریت های این وزارتخانه گفت: وزارت کشور وظایفی را در همه مراحل زندگی شهروندان بر عهده دارد و این امر اهمیت حوزه های کاری این وزارتخانه را نشان می دهد.
وی با تجلیل از زحمات کارکنان وزارت کشور افزود : پیشرفت و رشد کشور مدیون نیروی انسانی است و از این رو باید توجهات به نیروی انسانی افزایش یابد.
موهبتی، هماهنگی و نظارت را از وظایف اصلی وزارت کشور دانست و افزود: امور کشور باید در سازمان تخصصی خود انجام پذیرد و وزات کشور تنها نقش هماهنگی و نظارت را بر عهده دارد.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره