نماد آخرین خبر

فرمانده کل سپاه: ملت ایران از مرز تحریم‌های فشرده جهانی عبور کرده است

منبع
ايسنا
بروزرسانی
فرمانده کل سپاه: ملت ایران از مرز تحریم‌های فشرده جهانی عبور کرده است

ایسنا/ فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ملت ایران به برکت رهبری، روح مقاومت، ایستادگی و ثبات قدم از مرز تحریم‌های فشرده جهانی واقعاً عبور کرد و آنها را بی‌تاثیر و کم‌تاثیر کرد.

سردار سرلشکر حسین سلامی امروز ۲۷ شهریور در آیین افتتاح پروژه‌های عمرانی بسیج سازندگی استان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: اگر ما امروز اینجا آرام نشسته‌ایم و سرافرازانه سخن می‌گوییم و از هیچ چیز نمی‌ترسیم ثمره‌ای است که شهدا ترس از قدرت‌ها را از بین بردند.
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه هیچ کس امروز در ایران از هیچ دشمنی با هیچ درجه‌ای از قدرت نمی‌ترسد، خاطرنشان کرد: آن شب که موشک‌ها به سمت اسرائیل نشانه رفت و قلب استکبار را مجروح کرد، مردم ایران با اینکه بوی جنگ به شام می‌رسید، شادمانه در خیابان‌ها چراغ ماشین‌ها را روشن کرده بوند و شادی می‌کردند.
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: وقتی ملتی آنقدر بزرگ و قوی می‌شود که از جنگ نمی‌ترسد، همین عاملی می‌شود که دشمن با او نجنگد.
سرلشکر سلامی در بخش دیگری از سخنانش گفت: بنده به عنوان یک خادم سپاه می‌گویم ما سلاح‌های قدرتمندی داریم ولی تکیه‌گاه اصلی ما ایمان، اعتقاد، قرآن و ولی ماست و ما به آن تکیه می‌کنیم.
وی تصریح کرد: سلاح را به کار می‌گیریم اما تکیه‌گاه سلاح، قلب جوانان ماست نه سلاح تکیه‌گاه قلب جوانانمان و ما چنین ملتی هستیم. صاحب قلب‌های بزرگ، سینه‌های ستبر، چشمان نافذ و بصیر، گام‌های محکم و استوار و دست‌هایی قوی و نیرومند مشخصه ملت ماست.
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یادآورشد: تحریم یک پدیده واقعی و یک فشار جهانی بود صرفاً بیان یک تهدید نبود ، عملاً دشمن به شکل جهانی ایران را تحریم کرد و تصور می‌کرد ایران زیر بار فشار این تحریم و محاصره اقتصادی در کنار فشار سیاسی و جنگ روانی و تهاجم فرهنگی می‌شکند.
سرلشکر سلامی اضافه کرد: اگر هر قدرتی غیر از قدرت متکی بر قرآن و اسلام تحت این فشار همه‌جانبه قرار می‌گرفت، حتی خود آمریکا قطعاً در سال اول تحریم می‌شکست؛ اما ملت ایران به برکت رهبری، روح مقاومت، ایستادگی و ثبات قدم از مرز تحریم‌های فشرده جهانی واقعاً عبور کرد و آنها را بی‌تاثیر و کم‌تاثیر کرد.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره