نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
سیاسی

واکنش فرزند کروبی به اظهارات پزشکیان

منبع
ايلنا
بروزرسانی
واکنش فرزند کروبی به اظهارات پزشکیان

ایلنا/ فرزند کروبی با بیان اینکه روال حصر همان روال سابق است، گفت: ماموران امنیتی کماکان کنار آپارتمان محل سکونت حاج آقا حضور دارند و اتفاق خاصی رخ نداده است.

حسین کروبی فرزند مهدی کروبی در واکنش به خبر پایان حصر پدرش عنوان کرد: خبری از پایان حصر نیست و حصر هنوز پابرجاست. در این مدت نه گفت‌و‌گویی از جانب مقامات امنیتی با خانواده انجام شده و نه اقدامی در این رابطه صورت گرفته است.
وی با بیان اینکه روال همان روال سابق است، گفت: ماموران امنیتی کماکان کنار آپارتمان محل سکونت حاج آقا حضور دارند و اتفاق خاصی رخ نداده است.
فرزند کروبی با اشاره به اظهارات روز گذشته رئیس جمهور در پایان نشست خبری درباره رفع حصر گفت: ضمن تشکر از پیگیری‌های دکتر پزشکیان درباره رفع حصر، احساس می‌کنم منظور آقای پزشکیان این است که رایزنی با مسئولان مربوطه در حال انجام است اما تاکنون هیچ انعکاس و بازخوردی نداشته است.
وی افزود: همانطور که پیش‌تر هم درباره دیدار با آقای اژه‌ای و نزدیکان آقای پزشکیان گفته بودم به ما هم گفته شده که مقامات دنبال حل و فصل این کار هستند اما حاج آقا راضی به رفع حصر خود بدون پایان مشکل مهندس موسوی و خانم رهنورد نیستند.
کروبی گفت: با این وجود گفت‌وگویی در این رابطه از سوی مقامات امنیتی با خانواده اتفاق نیفتاده و ایشان همچنان به صورت فیزیکی تحت نظر هستند.

 

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره