نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
سیاسی

مطهری: تنها جبران شهادت‌ سیدحسن نصرالله، نابودی رژیم صهیونیستی است

منبع
ايرنا
بروزرسانی
مطهری: تنها جبران شهادت‌ سیدحسن نصرالله، نابودی رژیم صهیونیستی است

ایرنا/ نایب‌رئیس پیشین مجلس شورای اسلامی در مورد ترور شهید سید حسن نصرالله توسط رژیم صهیونیستی گفت: تنها جبران این شهادت‌ها نابودی رژیم صهیونیستی است؛ البته قطعا راه سختی در پیش داریم و خسارت‌هایی خواهیم دید، اما این راهی است که باید پیموده شود.

در پی شهادت شهید سید حسن نصرالله رهبرجنبش مقاومت حزب‌الله لبنان، علی مطهری در گفت‌وگو با ایرنا به تشریح چگونگی مواجهه ملت‌های مسلمان و نظام جمهوری اسلامی با رژیم صهیونیستی پس از جنایات اخیر صهیونیست‌ها پرداخت.
مطهری با بیان این‌که این حادثه، حادثه واقعا تلخ و ضربه سختی به محور مقاومت است، تأکید کرد: اما این حادثه سبب نمی‌شود که محور مقاومت قدرت خودش را از دست بدهد، این جبهه حتما بازسازی خواهد شد و فرد دیگری به جای ایشان خواهد نشست و راه مقاومت ادامه خواهد داشت. ملت‌های مسلمان حتما بیدارتر خواهند شد و بسیاری از افراد به مقاومت خواهند پیوست.
نایب‌رئیس‌ پیشین مجلس با اشاره به پیام رهبر انقلاب به مناسبت قضایای لبنان تصریح کرد: پیام رهبر انقلاب تقریبا شبیه اعلام جهاد بود، هر مسلمانی وظیفه دارد به هر نحو که می‌تواند به مجاهدان محور مقاومت کمک کند، برخی می‌توانند کمک مالی کنند، برخی هم می‌توانند در آن‌جا حضور پیدا کنند. اگر کسانی احساس می‌کنند می‌توانند مؤثر باشند و می‌توانند بروند باید بروند، به هر حال هر کس به هر نحو می‌تواند باید کمک کند چون این جنگ، جنگ سرنوشت است و خود نتانیاهو هم گفت این جنگ اول و آخر است و سرنوشت اسرائیل در این جنگ مشخص می‌شود.
وی با اشاره به حدود ۴۵ هزار شهید غزه و شهدای اخیر لبنان و ضرباتی که رژیم صهیونیستی به مردم خاورمیانه زده است، خاطرنشان کرد: تنها جبران این شهادت‌ها نابودی رژیم صهیونیستی است؛ البته قطعا راه سختی در پیش داریم و خسارت‌هایی خواهیم دید، اما این راهی است که باید پیموده شود والا تمام ملت‌های مسلمان در خاورمیانه بَرده اسرائیل خواهند شد و هیچ راهی جز تلاش برای نابودی رژیم صهیونیستی وجود ندارد.
مطهری اظهار داشت: من معتقدم باید جنگ به جنگ زمینی کشیده شود و ما می‌توانیم به عنوان اولین قدم برای آزادی جولان که خاک سوریه است اقدام کنیم و اسرائیل در جنگ زمینی شکست خواهد خورد. قدرت او در این است که از طریق هوا حمله کند آن هم به لبنانی که اصلا پدافندی ندارد و محروم از پدافند است، اما اگر جنگ، جنگ زمینی باشد شکست خواهد خورد؛ ضمن این‌که عده زیادی هم از عراق، یمن، ایران برای جنگ زمینی آمادگی دارند.
وی در خاتمه یادآور شد: به هر حال مردم ما و همه مسلمان‌ها و مردم خاورمیانه باید بدانند اگر اسرائیل با این وضعیت بخواهد در خاورمیانه باقی بماند، تمام ملت‌های منطقه برده او خواهند بود و تنها راه این است که باید مقاومت را ادامه داد تا زمانی که این رژیم ساقط شود. هیچ راه دیگری برای ملت‌های مسلمان وجود ندارد.

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم غاصب صهیونیستی روز جمعه ششم مهر ماه به پشتوانه حمایت‌های آمریکا از مقر اصلی سازمان ملل متحد در نیویورک دستور ترور سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان را صادر کرد.
در نتیجه این دستور، هواپیماهای رژیم صهیونیستی شامگاه جمعه محلات مسکونی محله حاره حریک در ضاحیه بیروت را به شدت و به صورت پیاپی بمباران کردند. برخی منابع رژیم صهیونیستی اعلام کردند که حمله به ضاحیه جنوبی بیروت با ۸ الی ۱۲ جنگنده در آن واحد انجام و از بمب های سنگرشکن ۲ هزار پوندی آمریکایی استفاده شده بود.
حزب الله لبنان در بیانیه‌ای که روز شنبه 7مهرماه منتشر شد آسمانی شدن این مجاهد بزرگ لبنان را تایید کرد.
سید حسن نصرالله در سن 64 سالگی و پس از سی و دو سال برعهده داشتن مسئولیت دبیرکلی حزب الله لبنان به آرزوی دیرینه خود یعنی شهادت دست یافت.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر