نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
سیاسی

جواد لاریجانی: بمباران لبنان ناشی از نفود اطلاعاتی اسرائیل بود

منبع
خبرآنلاين
بروزرسانی
جواد لاریجانی: بمباران لبنان ناشی از نفود اطلاعاتی اسرائیل بود

خبرآنلاین/ جواد لاریجانی در واکنش به ترور سیدحسن نصرالله گفت: جریان بمباران ناشی از نفوذ بود، این نفوذ از جمله مواردی است که وقتی می‌بینیم رهبر معظم انقلاب بر روی آن تاکید می‌کنند، بی‌حساب نیست.

محمدجواد لاریجانی، مدیر پژوهشگاه دانش‌های بنیادی در گفتگوی زنده خبری ضمن تحلیل حمله اسرائیل به لبنان و شهادت سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله، گفت: این جنایت رژیم صهیونیستی در اوج است، حتی در زمان مغول و چنگیزخان هم ما به این حجم نداشتیم. این الان سبب شده که آمادگی‌های وسیع برای پیوستن به حرکت مقاومت اسلامی بسیار شدت گرفته است. 
وی افزود: نکته دیگر که تاکتیکی است این گسل اطلاعاتی و حفاظتی که رژیم صهیونیستی توانست در دل مقاومت ایجاد کند و خسارات زیادی را بزند، چه از طریق پیجرها و چه از طریق گسل‌های دیگر و حتی همین بمباران. جریان بمباران ناشی از نفوذ بود، این نفوذ از جمله مواردی است که وقتی می‌بینیم رهبر معظم انقلاب بر روی آن تاکید می‌کنند، بی‌حساب نیست. این گسل به زودی علاج خواهد شد، یعنی شروع شده و انشالله بعد از ترمیم آن حزب‌الله قوی‌تر ظاهر خواهد شد. 
لاریجانی ادامه داد: سوم توانمندی‌های نظامی و اطلاعاتی حزب‌الله است که به وسعت زیاد توسعه پیدا خواهد کرد چراکه همگان به آن می‌پیوندند.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر