نماد آخرین خبر

اعضای ناظر مجلس در ۹ شورا و مجمع ملی مشخص شدند

منبع
تسنيم
بروزرسانی
اعضای ناظر مجلس در ۹ شورا و مجمع ملی مشخص شدند
تسنیم/ نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز اعضای ناظر قوه مقننه در ۹ شورا و مجمع ملی را مشخص کردند.

انتخاب اعضای ناظر مجلس در شوراها و مجامع ملی در دستور کار نماینگان در جلسه علنی امروز قرار دارد که نمایندگان با آرای خود اعضای ناظر را انتخاب کردند که در ادامه اسامی‌ این ناظران را می‌خوانیم:

*اعضای ناظر مجلس در شورای تخصصی توسعه فرهنگ قرآنی مشخص شدند

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی، سید محسن موسوی‌زاده عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات را با 134 رای و حسنعلی اخلاقی امیری را با 79 رای به عنوان اعضای مجلس در شورای تخصصی فرهنگ قرآنی انتخاب کردند.

*تعیین ناظران مجلس در ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز

همچنین انتخاب یک نفر از نمایندگان مجلس از هر یک از کمیسیون‌های اقتصادی و قضایی و حقوقی به عنوان ناظر در ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز در دستور جلسه علنی قرار داشت.

حسین صمصامی عضو کمیسیون‌ اقتصادی با 148 رای و سیدکریم معصومی عضو کمیسیون قضایی و حقوقی با 132 رای به عنوان ناظران در ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز انتخاب شدند.

*ناظر مجلس در کارگروه نظارت بر اجرای ماده 39 قانون مالیات بر ارزش افزوده تعیین شد

در ادامه انتخاب یک نفر از نمایندگان مجلس با معرفی کمیسیون اقتصادی به عنوان ناظر در کارگروه نظارت بر حسن اجرای ماده 39 قانون مالیات بر ارزش افزوده در دستور جلسه علنی قرار گرفت که بر این اساس عباس پاپی زاده با 125 رای به عنوان ناظر در کارگروه نظارت بر حسن اجرای ماده 39 قانون مالیات بر ارزش افزوده شد.

*ناظران مجلس در شورای عالی مقابله و پیشگیری از جرایم پولشویی و تامین مالی تروریسم مشخص شدند

وکلای ملت همچنین غلامحسین زارعی را از کمیسیون اقتصادی با 144 رای، عثمان سالاری را از کمیسیون قضایی و حقوقی با 110 رای و علی احمدی را از کمیسیون داخلی با 137 رای به عنوان ناظران مجلس در شورای عالی مقابله و پیشگیری از جرایم پولشویی و تامین مالی تروریسم انتخاب کردند.

*تعیین ناظران مجلس در هیات امنای صندوق بیمه حوادث طبیعی ساختمان

بنابراین گزارش، بهارستان نشینان در این نشست ناظر در هیات امنای صندوق بیمه حوادث طبیعی ساختمان را انتخاب کردند که بر این اساس، فاطمه مقصودی عضو کمیسیون اقتصادی با 115 رای عضو ناظر مجلس در هیات امنای صندوق بیمه حوادث طبیعی ساختمان شد.

*دو نماینده عضو هیات مقررات‌زدایی و بهبود محیط کسب و کار شدند

همچنین انتخاب یک نفر از نمایندگان مجلس از هر یک از کمیسیون‌های اقتصادی و صنایع و معادن به عنوان عضو در هیات مقررات زدایی و بهبود محیط کسب و کار در دستور جلسه علنی امروز قرار گرفت.

بر این اساس احمد انارکی عضو کمیسیون‌ اقتصادی با 147 رای و مصطفی پوردهقان عضو کمیسیون صنایع و معادن با 136 رای به عنوان اعضای هیات مقررات‌زدایی و بهبود محیط کسب و کار تعیین شدند.

*2 نماینده به عضویت کمیته تعیین مصادیق محتوای مجرمانه درآمدند

نمایندگان مجلس همچنین در این نشست حسین محمدی را از کمیسیون قضایی و حقوقی و سید سلمان ذاکر را از کمیسیون صنایع و معادن به عنوان ناظران در کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه انتخاب کردند.

*ناظر مجلس در شورای راهبری دادرسی الکترونیکی تعیین شد

بنابراین گزارش، بهارستان نشینان سلمان زارع از کمیسیون قضایی و حقوقی را به عنوان ناظر در شورای راهبری دادرسی الکترونیکی انتخاب کردند.

*متکی عضو ناظر در شورای مرکزی زکات شد

در پایان این جلسه نیز نمایندگان مجلس منوچهر متکی را از کمیسیون اقتصادی به عنوان ناظر در شورای مرکزی زکات انتخاب کردند.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید

instagram.com/akharinkhabar
اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره