نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
سیاسی

نتانیاهو: ایران در بزرگترین حمله، صدها موشک به اسرائیل پرتاب کرد

منبع
فارس
بروزرسانی
نتانیاهو: ایران در بزرگترین حمله، صدها موشک به اسرائیل پرتاب کرد

فارس/ نخست وزیر رژیم صهیونیستی شنبه شب به حملات سنگین موشکی ایران در عملیات وعده صادق-2 اشاره کرد و مدعی واکنش به آن شد.

«بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی شنبه شب در سخنانی گفت: «ایران پشت همه تهدیدات علیه ما قرار دارد. آنها در یکی از بزرگترین حملات تاریخ، صدها موشک علیه ما شلیک کردند.»
او در ادامه گفت: «اسرائیل آن را نمی‌پذیرد. اسرائیل وظیفه و حق دفاع از خود و پاسخ به چنین حملاتی را دارد و این کاری است که انجام خواهیم داد.»
ایران در هفته گذشته در عملیات بزرگ وعده صادق -2 اهداف رژیم صهیونیستی را آماج حملات خود قرار داد.
او در ادامه مدعی توازن قوا را در شمال فلسطین اشغالی شد و گفت: «در 11 ماه گذشته، ما روی یک جبهه متمرکز بودیم: از بین بردن نیروی نظامی مرگبار حماس، پس از کشتار وحشتناکی که در 7 اکتبر علیه ما انجام داد.
ما همه افراد ربوده شده را باز می‌گردانیم.
نتانیاهو خطاب به امانوئل ماکرون، رئیس جمهور فرانسه نیز گفت: «اسرائیل با یا بدون تو پیروز خواهد شد.»برخی تحلیلگران معتقدند عبور موشک‌های ایران از لایه‌های پدافندی رژیم صهیونیستی در انتقام موشکی سه‌شنبه شب گذشته مقام‌های غربی را به این نتیجه رسانده که تهران ممکن است در مراحل بعدی درگیری محتمل به اقدامات زهردارتر علیه رژیم صهیونیستی روی بیاورد.
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سه‌شنبه شب گذشته باصدور دو اطلاعیه با اشاره به انجام عملیات وعده صادق ۲ در پاسخ به ترور رئیس دفتر سیاسی حماس شهید اسماعیل هنیه، دبیرکل حزب‌الله لبنان شهید سیدحسن نصرالله و فرماندهان سپاه اعلام کرد که ۹۰ درصد شلیک‌ها با موفقیت به اهداف اصابت کرده است.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar