نماد آخرین خبر

هروی: ایران دیپلماسی و میدان را برای پشتیبانی جبهه مقاومت فعال کرد

منبع
فارس
بروزرسانی
هروی: ایران دیپلماسی و میدان را برای پشتیبانی جبهه مقاومت فعال کرد

فارس/ سخنگوی حزب اعتدال و توسعه گفت: حضور باصلابت رهبر انقلاب در «نماز جمعه نصر»، پاسخ موشکی سپاه و حضور عراقچی در لبنان و سوریه نشان می‌دهد در جمهوری اسلامی ایران هم دیپلماسی و هم میدان هوشمندانه کار می‌کند و برای حمایت از جبهه مقاومت فعال‌تر شده است.

جواد هروی سخنگوی حزب اعتدال و توسعه در گفتگو با فارس، گفت: آنچه که در روزهای گذشته در دنیای اسلام مشاهده کردیم عمق دریوزگی رژیم صهیونیستی بود، به‌جای اینکه این رژیم با دولت‌های اسلامی در بیفتد با مردم مظلوم فلسطین و به‌خصوص نوار غزه در افتاد و بیش از ۴۰ هزار نفر را به شهادت رساندند و نسل‌کشی جدیدی از یهودی‌ها در خاورمیانه شاهد بودیم.
 وی افزود: به همین خاطر هم هست که متأسفانه کشورهای اسلامی به‌جای اتحاد با همدیگر و برخورد جدی، هم فیزیکی و هم نرم‌افزاری با دولت اسرائیل مدارا و ملایمت می‌کند. 
هروی تاکید کرد: تنها جمهوری اسلامی ایران بود که  با رهنمودهای رهبر انقلاب در مقابل این جبهه کفر قوت ایستاد و امروز نماد مقابله با ظلم و ستم جهانی است.
 سخنگوی حزب اعتدال و توسعه گفت: چون اسرائیل به‌خودی‌خود یک قدرت کوچک نیست یک قدرتی است که ابرقدرت‌های شیطانی از این رژیم حمایت می‌کنند ،لذا اقدام ایران در روزهای گذشته همان‌طور که به‌عنوان دفاع درخشان از او یاد شد نشانگر آزادگی مردم ایران بود اینکه مردم ایران سکوت نکردند و طریق تعلل در قضیه غزه را در پیش نگرفتند.

 وی افزود: مردم غزه جزئی از آحاد انسانی بشر هستند همان گونه که جزئی از سرزمین‌های اسلامی هستند، سکوت ملل اسلامی بی‌معنا بوده و جمهوری اسلامی ایران به‌خصوص در قبال مسلمانان جهان توانسته با آزادگی و حریت خودش این را نشان بدهد.
هروی عنوان کرد: دیروز هم رهبر انقلاب در واقع در بیاناتی که فرمودند به همین نکته اشاره فرمودند که جهان اسلام باید بیدار شود و مسلمانان باید یکدست باشند. همان گونه که امروز دنیای کفر با هم متحدند و در پشت پرده بازی‌های پنهان می‌کنند دنیای اسلام هم باید از این حالت سکوت از این حالت ترس در واقع خارج شود.
 وی افزود: ما خواهان جنگ‌افروزی در منطقه نیستیم و باوجوداینکه قدرت نظامی این قضیه رو داریم و  جمهوری اسلامی ایران در عملیات اخیر نشان داد توان زدن اهداف خود را در مناطق دوردست دارد.
هروی ادامه داد: اما می‌خواهیم نشان بدیم که در عرصه دیپلماسی هم ما دیپلماسی فعالی داریم. حضور آقای عراقچی و تیم دیپلماسی در سوریه و لبنان و نگاه تیزبینانه و هوشمندانه مقام معظم رهبری نشان میدهد که جمهوری اسلامی ایران در این فضای دیپلماسی جهان بلکه بسیار فعال هست.
 سخنگوی حزب اعتدال و توسعه گفت: ما امروز هم دیپلماسی و هم میدان را با هم به کار می‌گیریم تا از قافله هنرنمایی‌های استکبار جهانی در خاورمیانه عقب نمانیم.  این شاید مقدمه بر این باشد که خاورمیانه باید پوست‌اندازی انجام دهدو این جمهوری اسلامی ایران هست که تعیین‌کننده آینده خاورمیانه خواهد بود.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره