نماد آخرین خبر

ترقی: اسرائیل حمله کند، ایران با هزار موشک حمله می‌کند

منبع
نامه نيوز
بروزرسانی
ترقی: اسرائیل حمله کند، ایران با هزار موشک حمله می‌کند

نامه نیوز/ یک فعال سیاسی گفت: صهیونیست‌ها کلا مشغول رجزخوانی‌های بی‌پایه و اساس‌اند و علی‌رغم شکست‌های سنگینی که در حمله ایران به اراضی اشغالی متحمل شده‌اند اما برای حفظ روحیه نظامی‌هایشان و البته ساکنان اراضی اشغالی ادعاهایی را مبنی بر حمله به تأسیسات هسته‌ای ایران مطرح می‌کنند.
 
تنش میان ایران و رژیم صهیونیستی در بالاترین شکل خود قرار دارد و اسرائیل روزی نیست که نگوید به ایران حمله می‌کنم و حتی چنین ادعا می‌شود که بناست به تأسیسات هسته‌ای ایران حمله شود اما این ادعاها چه قدر به واقعیت نزدیک و چه قدر بلوف سیاسی-نظامی است؟

حمیدرضا ترقی، فعال سیاسی، درباره این موضوع به «نامه‌نیوز» گفت: «صهیونیست‌ها کلا مشغول رجزخوانی‌های بی‌پایه و اساس‌اند و علی‌رغم شکست‌های سنگینی که در حمله ایران به اراضی اشغالی متحمل شده‌اند اما برای حفظ روحیه نظامی‌هایشان و البته ساکنان اراضی اشغالی ادعاهایی را مبنی بر حمله به تأسیسات هسته‌ای ایران مطرح می‌کنند».

او ادامه داد: «اگر رژیم صهیونیستی واکنشی نشان دهد و به خاک ایران حمله کند ایران اینبار به جای 200 موشک، هزار موشک می‌زند و این بار مستقیما مراکز و نیروگاه‌هایشان را می‌زند. همین که مراکز آب‌شیرین‌کن آنها را هدف قرار دهیم، کافی است که آنها از حیات ساقط شوند. جمهوری اسلامی ایران با استفاده از بانک اطلاعاتی‌‌ای که از مراکز صهیونیستی دارد، می‌تواند به راحتی مهم‌ترین نیروگاه‌ها و مراکز صهیونیستی را هدف قرار دهد و زمینه سقوط این رژیم جعلی را فراهم کند».

این فعال سیاسی همچنین بیان کرد: «رژیم صهیونیستی با آمریکا تقسیم کار کرده‌اند و هیچ تفاوتی هم میان جمهوری‌خواهان و دموکرات‌ها در حمایت از رژیم صهیونیستی وجود ندارد. هر دوی این گروه‌ها می‌خواهند اسرائیل را پیروز جلوه دهند تا بتوانند لابی‌های صهیونیستی در آمریکا را به سمت خود بکشانند تا بتوانند در انتخابات پیروز شوند».

ترقی در پایان گفت: «ایران کار خود را می‌کند و گفته است که اگر به مراکز نفتی ما حمله شود، کل مراکز نفتی منطقه را می‌زنیم و آمریکا می‌داند که در این صورت قیمت نفت در جهان تا چه حد بالا می‌رود. از طرفی اگر خود آمریکایی‌ها هم بخواهند دخالت مستقیم کنند، نیروهای مقاومت، تمام پایگاه‌های نظامی آمریکا در منطقه را خواهند زد».

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره