نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
سیاسی

سخنگوی دولت: رژیم صهیونیستی پا را از گلیم خود فراتر نگذارد

منبع
ايرنا
بروزرسانی

ایرنا/ سخنگوی دولت با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران در دفاع از منافع ملی خود کوتاه نمی‌آید، گفت: امیدواریم که رژیم صهیونیستی بازدارندگی کافی را دریافت کرده باشد و پا را از گلیم خود فراتر نگذارد.

«فاطمه مهاجرانی» روز دوشنبه در گفت‌وگوی اختصاصی با ایرنا، با تاکید بر اینکه در دولت وفاق باید میان همه ارکان حاکمیت وفاق ایجاد کنیم، گفت: قدردان برادرانمان در نیروهای مسلح هستیم که موجب شدند غرور ملی ملت به ایران بازگردد.

سخنگوی دولت گفت: عملیات وعده صادق ۲ با تصویب و آگاهی رئیس‌جمهور به عنوان رئیس شورای عالی امنیت ملی، انجام شده است و وزیر دفاع نیز به عنوان یکی از اعضا نقش مهمی در این شورا دارند.

مهاجرانی با تاکید بر این که جمهوری اسلامی ایران در دفاع از منافع ملی خود کوتاه نمی‌آید، گفت: امیدواریم که رژیم صهیونیستی بازدارندگی کافی را دریافت کرده باشد و پا را از گلیم خود فراتر نگذارد.

وی ادامه داد: تا دو ماه پس از شهادت اسماعیل هنیه که میهمان ما بود و در مراسم تحلیف رئیس‌جمهور شرکت کرده بود اما متاسفانه به دست رژیم غاصب صهیونیستی به شهادت رسید، حاکمیت جمهوری اسلامی ایران خویشتنداری کرد چرا که قرار بود در غزه آتش‌بس برقرار شود.

سخنگوی دولت تاکید کرد: ما در طول هشت سال دفاع مقدس نشان دادیم که در دفاع از میهن خود با هیچکس شوخی نداریم.

به گزارش ایرنا، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سه شنبه شب ۱۰ مهر ۱۴۰۳ در اطلاعیه‌ای اعلام کرد:‌ در پاسخ به شهادت اسماعیل هنیه، سید حسن نصرالله و سرلشکر پاسدار عباس نیلفروشان قلب اراضی اشغالی هدف قرار داده است.

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم غاصب صهیونیستی روز جمعه ۶ مهرماه به پشتوانه حمایت‌های آمریکا از مقر اصلی سازمان ملل متحد در نیویورک دستور ترور سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان را صادر کرد.

رهبر معظم انقلاب ۱۳ مهر ماه در خطبه نمازجمعه تهران با بیان اینکه کار درخشان نیروهای مسلح ما یک کار کاملاً قانونی و مشروع بود، تاکید کردند: در انجام وظیفه نه تعلل می‌کنیم و نه شتاب زده می‌شویم و آنچه که منطقی، معقول و درست و نظر تصمیم‌گیران سیاسی و نظامی است در وقت خود انجام می‌گیرد و در آینده هم اگر لازم شود باز انجام خواهد گرفت.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر