نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
سیاسی

توئیت قالیباف بمناسبت سالگرد عملیات طوفان‌الاقصی؛ اجازه ندهید...

منبع
ايسنا
بروزرسانی
توئیت قالیباف بمناسبت سالگرد عملیات طوفان‌الاقصی؛ اجازه ندهید...

ایسنا/ رئیس مجلس شورای اسلامی عملیات طوفان‌الاقصی را شکست غیرقابل ترمیم برای رژیم صهیونیستی تعبیر کرد و گفت که مجاهدان فلسطینی توهم امنیت را به ترس پایدار برای اشغالگران تبدیل کردند.

محمدباقر قالیباف در مطلبی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس با اشاره به سالگرد عملیات طوفان‌الاقصی نوشت:

«عملیات طوفان الاقصی یک شکست غیر قابل ترمیم برای رژیم صهیونیستی بود. مجاهدان فلسطینی در پی قریب به ۸۰ سال اشغال و آوارگی و نسل‌کشی، توهم امنیت را به ترس پایدار برای اشغالگران تبدیل کردند.

اجازه ندهید ظلمی را که حتی پیش از روز نکبت ۱۹۴۸ آغاز شده از میانه تاریخ روایت کنند.»

به گزارش ایسنا، جنبش مقاومت فلسطین (حماس) در ۷ اکتبر سال ۲۰۲۳ پس از آغاز حمله به سرزمین‌های اشغالی در بیانیه‌ای اعلام کرد که گردان‌های عزالدین قسام دست به عملیات دفاع از مردم، سرزمین و مقدسات زد و رژیم اشغالگر مسئول تمام و کمال پیامدهای جنایاتش در حق مسجدالاقصی و در شهر قدس و نیز علیه مردم ما در کرانه باختری و سراسر فلسطین اشغالی است.

طبق بیانیه حماس، اولویت این عملیات حفاظت از قدس، مسجدالاقصی و توقف طرح‌های رژیم اشغالگر برای یهودی‌سازی آن و نیز ایجاد آنچه «هیکل سلیمان» می‌خواند، روی ویرانه‌های قبله اول مسلمانان جهان است.

در واقع عملیات طوفان‌الاقصی پس از آن انجام شد که مسجد الاقصی با یورش‌های گسترده شهرک‌نشینان تندرو صهیونیست مواجه شد. گروه مقاومت حماس در پاسخ به اقدامات جنایت‌کارانه رژیم صهیونیستی حملات سنگین راکتی و موشکی خود را در مجاورت نوار غزه انجام داد و از سوی فرمانده گردان‌های القسام شاخه نظامی جنبش حماس عملیات طوفان‌الاقصی آغاز شد.

۷ اکتبر سالروز بزرگ‌ترین شکست اطلاعاتی و امنیتی رژیم صهیونیستی از زمان تاسیس این رژیم تا به امروز است. شکستی که طی یک سال گذشته همچنان این رژیم از آن رنج می‌برد و نه تنها در این مدت نتوانست بر اهداف تعیین شده خود دست یابد بلکه روز به روز دستپاچه و سرخورده‌تر از قبل مسیری نامعلوم را با حمایت تمام قد، پشتیبانی و حامی همیشگی خود یعنی ایالات متحده آمریکا دنبال می‌کند. 

عملیات غافلگیرانه‌ای که توسط جنبش مقاومت اسلامی حماس انجام شد همچنان رژیم صهیونیستی را در بهت فرو برده که تا سال‌ها امکان برون رفت از این بحران برای این رژیم وجود ندارد. 

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر