نماد آخرین خبر

سلول موزه امام خمینی (ره) رونمایی شد

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
سلول موزه امام خمینی (ره) رونمایی شد

باشگاه خبرنگاران/ سلول موزه حضرت امام خمینی (ره) در ساختمان زندان سیاسی مجموعه باغ موزه قصر، رونمایی شد.

همزمان با برگزاری مراسم گرامیداشت شهدای مقاومت و میزبانی از کمیسیون‌های تخصصی هفتمین اجلاس بین المللی همبستگی با کودکان و نوجوانان فلسطینی، با حضور آیت الله اختری رئیس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی فلسطین نهاد ریاست جمهوری، آیت الله اَمرودی مشاور فرهنگی وزارت امورخارجه، فعالان سیاسی، فرهنگی، حقوقی و جوانان محور مقاومت از اقصی نقاط جهان، سلول موزه امام خمینی (ره) رونمایی شد.
بنا به توضیحات دکتر رضا افشار، مسئول واحد رسانه و تولید محتوای مجموعه باغ موزه قصر؛ همزمان با قیام ۱۵ خرداد سال ۱۳۴۲، نیرو‌های ساواک منزل حضرت امام را محاصره و ایشان را ربوده به تهران منتقل و به مدت ۱۹ روز در زندان قصر تحت بازجویی‌های شدید قرار می‌دهند.

به دلیل آنکه این بخش از تاریخ انقلاب به شدت مغفول واقع شده است، پس از کار تحقیقاتی و پژوهشی زیاد، فضایی را برای روایت و بازنمایی این تکه تاریخ معاصر برای مخاطبان و بازدیدکنندگان، طراحی و بازسازی کردیم که در واقع یک اثر تلفیقی است.


در طراحی این سلول موزه علاوه بر سازه‌های حجمی، با استفاده از رسانه‌های تصویری و شنیداری در فضاسازی آن رویداد و انتقال حس لازم به بازدیدکننده سود جسته ایم

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر