نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
سیاسی

اظهارات معاون پارلمانی رئیس‌جمهور درباره انتخاب استانداران

منبع
فارس
بروزرسانی
اظهارات معاون پارلمانی رئیس‌جمهور درباره انتخاب استانداران

فارس/ معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: انتخاب اکثر استانداران تقریبا در دولت در حال نهایی شدن است و غیر از چند استان که مقداری اختلاف نظر وجود دارد، در باقی استان‌ها نیز به زودی نهایی می‌شود.
  
شهرام دبیری معاون پارلمانی رئیس‌جمهور در گفت‌وگو با فارس با اشاره به روند انتخاب استانداران در دولت، گفت: انتخاب استانداران به طور مستمر در دستور کار جلسات هیئت دولت قرار دارد و کار دارد پیش می‌رود.
وی با تأکید بر اینکه از جلسات آتی هیئت دولت، تعداد استاندارانی که انتخابشان تقریباً نهایی شده در جلسه هیئت دولت مطرح می‌شود، اظهار کرد: سعی می‌کنیم خیلی سریع مصوبه آن را اخذ کنیم.
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور تصریح کرد: انتخاب اکثر استانداران تقریباً در دولت در حال نهایی‌شدن است و غیر از چند استان که مقداری اختلاف‌نظر وجود دارد، در باقی استان‌ها نیز کارها در حال نهایی شدن است و در چند جلسه آتی هیئت دولت، انتخاب باقی استانداران در دستور کار قرار می‌گیرد و انتخاب می‌شوند.
به گزارش فارس، تاکنون آرش زره‌ تن‌لهونی، یدالله رحمانی، هادی حق‌شناس و حمید ملانوری به ترتیب برای استان‌های کردستان، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان و همدان به‌عنوان استاندار در دولت چهاردهم انتخاب شده‌اند.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر