نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
سیاسی

یکی از عوامل گروهک تروریستی جیش‌الظلم دستگیر شد

منبع
تسنيم
بروزرسانی

تسنیم/ یکی از عوامل گروهک تروریستی جیش‌الظلم به نام «ع.ر» دستگیر شد.

پیرو اقدامات تروریستی اخیر در استان سیستان و بلوچستان، یکی از عوامل گروهک تروریستی جیش‌الظلم به نام «ع.ر» دستگیر شد.
نامبرده که از عاملین مرتبط با حمله تروریستی به برگزار کنندگان جشن عاطفه‌ها در شهر بنت در جنوب استان بوده، پیرو بازجویی‌های به عمل آمده اعترافات تکان دهنده‌ای داشته است.
وی که متولد سال 1383 و متولد شهرستان دشتیاری در جنوب استان سیستان و بلوچستان است، در جریان بازجویی گفت: فردی به نام «عبدالرحمان ملک رئیسی» معروف به «اجمل» یا «جاسم سربازی» سرپل هدایت ما در داخل استان بود.
این عامل تروریستی افزود: گروهک تاکید داشت هر جا به لحاظ مالی تحت فشار قرار گرفتیم برای بقای خود از طریق گروگانگیری تامین مالی را در دستور کار قرار دهیم. کار گذاشتن مین‌های کنار جاده‌ای در مسیرخودروهای مرزبانی و انتظامی از مأموریت‌های اصلی ما بود.
وی ادامه داد: ماموریت مهم دیگر ما که از جانب گروهک محول شد ناامن‌سازی محور مواصلاتی چابهار بود که یک محور ترانزیتی مهم محسوب می‌شود و قرار بود از طریق بمب‌گذاری و اقدامات ایذایی این مسیر را ناامن کنیم.
او گفت: قبل از دستگیری سرپل ما از طریق فضای مجازی به من مأموریت داد تا یک چاشنی و دو فیتیله انفجاری به همراه یک کنترل و دو گیرنده را برای عملیات آماده کنم تا در اطراف جاده در مسیر نوبندیان کار بگذارم.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر