نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
سیاسی

سفیر ایران در لبنان: در آینده‌ای نزدیک‌ به بیروت باز خواهم گشت

منبع
فارس
بروزرسانی
سفیر ایران در لبنان: در آینده‌ای نزدیک‌ به بیروت باز خواهم گشت

فارس/ سفیر جمهوری اسلامی ایران در لبنان گفت: علی‌رغم تلاش‌های همه‌جانبه آن‌ها، هم‌اکنون سفارت ایران در لبنان مثل گذشته کاملا فعال است و در آینده‌ای نزدیک‌ به بیروت باز خواهم گشت.

محمد مخبر مشاور و دستیار مقام معظم رهبری با حضور در منزل سفیر ایران در لبنان ضمن عیادت از مجتبی امانی، از خدمات او قدردانی کرد.
محمد مخبر در این دیدار، آخرین وضعیت سلامتی جسمانی وی را جویا شد و برای بازگشت به مسئولیت خطیر سنگر دیپلماسی ایران در منطقه مقاومت برای وی از درگاه خداوند متعال طلب سلامتی عاجل و کامل کرد.
وی اظهار کرد: اگر چه مصدومیت و شهادت به دست شقی‌ترین انسان‌های روی زمین، خودش افتخار بزرگی است، اما صهیونیست‌ها با این اقدامات تروریستی نمی‌توانند به اهداف خود دست یابند.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به جنایات مختلف و غیر انسانی صهیونیست‌ها، اظهار کرد: در تاریخ بشر هیچ نوع جنایتی وجود ندارد که صهیونیست‌ها آن را مرتکب نشده باشند.
مجتبی امانی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در لبنان نیز با اشاره به این جنایت بزرگ صهیونیست‌ها، اظهار کرد: متأسفانه تعدادی از این وسایل ارتباطی حتی در اختیار شهروندان عادی و مدنی بود.
سفیر جمهوری اسلامی ایران در لبنان با اشاره به همکاری سرویس‌های جاسوسی غربی در این اقدام تروریستی تأکید کرد: علی‌رغم تلاش‌های همه‌جانبه آن‌ها، هم‌اکنون سفارت ایران در لبنان مثل گذشته کاملا فعال است و در آینده‌ای نزدیک‌ به بیروت باز خواهم گشت.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar