نماد آخرین خبر

نمایندگان استان تهران در دیدار با پزشکیان چه گفتند؟

منبع
فارس
بروزرسانی
نمایندگان استان تهران در دیدار با پزشکیان چه گفتند؟

فارس/ مجتبی زارعی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی روایتی از دیدار نمایندگان استان تهران با رئیس‌جمهور را تشریح کرد.

مجتبی زارعی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه اعضای مجمع نمایندگان استان تهران با رئیس‌جمهور، گفت: این جلسه سه‌شنبه در نهاد ریاست‌جمهوری برگزار شد که رفع مشکلات تهران، ری، اسلامشهر، شمیرانات و پردیس و شهرستان‌های استان تهران محور گفتگوهای نمایندگان با رئیس‌جمهور بود.
وی افزود: در بخشی از صحبت خود به آقای پزشکیان گفتم که چون من همانند دیگر همکاران علاوه بر نمایندگی مردم مناطق تهران، به مدت یک سال هم نماینده معین شهرستان پردیس هستم؛ از شما قویا می‌خواهم ‌۲۵ اتوبوس ناوگان حمل‌ونقل عمومی مربوط به مردم پردیس و بومهن را که مبالغ آن از قبل داده شده اما هنوز اتوبوس‌ها به ناوگان این دو شهر تحویل نشده را با اولتیماتوم‌های کوتاه‌مدت آزاد بفرمایید و ضمناً ترک فعل کنندگان در وزارت کشور یا سازمان‌های تابعه در این ماجرا را به محاکم قضایی معرفی کنید.
و️ی در ادامه تصریح کرد: در این جلسه به آقای پزشکیان گفتم که مجمع نمایندگان تهران در دوره جدید در پی رفع مشکلات تهران است؛ تهران فعلاً شهری بیشتر سیاست‌زده، جناحی و شهر وزارتخانه‌ها و سازمان‌ها است؛ تهران باید به شهر زندگی، شهر خانواده و شهر علم و نخبگان هم تبدیل شود.
نماینده مردم تهران ادامه داد: خطاب به آقای رئیس‌جمهور گفتم که خطبه امام خامنه‌ای در جمعه نصر تهران ابراز شهادت‌طلبی شما در سفر به قطر، سفر عراقچی به بیروت و پرواز قالیباف به لبنان جملگی از یک دالّ گفتمانی سرچشمه می‌گیرند و باعث افتخار است.

زارعی با اشاره به رویکرد اخلاقی_انقلابی شهردار تهران افزود: در ادامه نیز به رئیس‌جمهور گفتم که پرچالش‌ترین و پرکنایه‌ترین گفتگوها در ایام انتخابات بین شما و جناب زاکانی بود؛ آقای زاکانی اما این ایام به‌خصوص پس از ابراز شهادت‌طلبی‌تان و مواضع انقلابی شما، تصویر شما و دیگر قهرمانان مبارزه با باند جنایت را بر درودیوار شهر آویخت و فضای وحدت را در سیمای شهر استحکام بخشید.
وی در ادامه به واکنش پزشکیان درباره این سخنان اشاره کرد و گفت: رئیس‌جمهور در پایان سخنان نمایندگان به سخنرانی پرداخت و در بخشی از سخنان خود بر حسن تعامل و روابط خوب با شهرداری تهران تأکید کرد و گفت که در حال تعامل و گفتگو با دکتر زاکانی برای تقویت مناسبات و شناسایی راهکارها در رفع مشکلات هستیم.نماینده مردم تهران در مجلس در پایان تأکید کرد: محور شرارت آمریکایی_صهیونی_اروپایی، رقابت‌ها را در ایران به رفاقت تبدیل کرده است.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar