نماد آخرین خبر

ظریف: سنوار با شهادت قهرمانانه، خط بطلانی بر دروغ‌های نتانیاهو کشید

منبع
ايسنا
بروزرسانی
ظریف: سنوار با شهادت قهرمانانه، خط بطلانی بر دروغ‌های نتانیاهو کشید

ایسنا/ معاون راهبردی رئیس‌جمهوری در پیامی شهادت یحیی سنوار رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس و طراح عملیات «طوفان الاقصی» را تسلیت گفت.

محمدجواد ظریف در این پیام نوشته است:

«مِّنَ ٱلمُؤمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَٰهَدُواْ اللَّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَّن قَضَیٰ نَحبَهُۥ وَمِنهُم مَّن یَنتَظِرُ وَمَا بَدَّلُواْ تَبدِیلاً

مجاهد قهرمان، شهید یحیی سنوار، بزرگ پرچمدار مقاومت در برابر اشغالگران صهیونیست پس از یک عمر مبارزه و پایمردی در راه دفاع از حقوق مردم سربلند فلسطین سرانجام به آرزوی دیرینه‌اش رسید و به یاران شهیدش ملحق شد. او که سال‌ها خار چشم اسرائیل و سدی مستحکم در برابر تجاوزگری تل‌آویو بود در آخرین پرده زندگی دنیایی‌اش نیز با شهادتی قهرمانانه به دیدار معبود شتافت تا خط بطلانی بر دروغ‌ها و جنگ روانی نتانیاهو و تیم جنایتکارش بکشد.

بی‌گمان، شهادت سنوار و هنیه و نصرالله و سلیمانی و دیگر سردمداران پرافتخار ایثار و شهادت نه تنها ضربه‌ای به درخت تنومند مقاومت نخواهد زد بلکه ریشه‌های آن را قوی‌تر نیز می‌کند که نشانه‌های آن را امروز می‌توان در نگاه نوجوانان و جوانان لبنانی و فلسطینی و حماسه‌آفرینی مبارزان در جنوب لبنان و سراسر سرزمین‌های اشغالی فلسطین دید.

روح این شهید والامقام شاد، یادش گرامی و راهش پررهرو باد.»

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره