معاون سیاسی-امنیتی استاندار هرمزگان: کم‌توجهی نسبت به مصوبات ابوموسی پذیرفتنی نیست

منبع
بروزرسانی
معاون سیاسی-امنیتی استاندار هرمزگان: کم‌توجهی نسبت به مصوبات ابوموسی پذیرفتنی نیست
معاون سياسي-امنيتي استانداري هرمزگان با اشاره به لزوم اجرايي شدن مصوبات هيات دولت و همچنين مصوبات ستاد معين اين شهرستان تصريح کرد: کم‌توجهي نسبت به مصوبات ابوموسي به هيچ وجه پذيرفتني نيست. به گزارش ايسنا، گل‌محمد بامري در نشست کارگروه ستاد معين شهرستان ابوموسي بر فراهم‌سازي زمينه‌هاي توسعه و آباداني ابوموسي تاکيد و خاطرنشان کرد: ابوموسي يکي از جزاير مهم در پهنه و گستره جغرافيايي خليج‌فارس و فرصت مهمي براي گردشگري است که مديران بايد از اين فرصت و ظرفيت در مسير توسعه و آباداني تلاش کنند. معاون سياسي-امنيتي استانداري هرمزگان همچنين در اين نشست بر اجراي مصوبات سفرهاي استاني هيات دولت به استان و سفرهاي شهرستاني استاندار و به طور خاص شهرستان ابوموسي تاکيد و تصريح کرد: اجراي اين مصوبات نقش مهم و محوري در توسعه و پيشرفت ابوموسي خواهد داشت که لازم است مديران دستگاه‌هاي اجرايي در جهت تحقق اين مصوبات تلاش کنند. وي اجراي پروژه‌هاي عمراني، فراهم‌سازي زيرساخت‌هاي بهداشتي، ورزشي، فرهنگي، اجتماعي، آموزشي و سرمايه‌گذاري در بخش‌هاي مختلف را مورد تاکيد قرار داد و گفت: ابلاغ رييس جمهوري در زمينه تبديل ابوموسي به منطقه نمونه گردشگري و دستور تشکيل ستاد معين در جلسه شوراي اداري ابوموسي به رياست استاندار داراي يک پيام مهم مبني بر پيشرفت و آباداني شهرستان ابوموسي است و مديران بايد با اراده جدي و عالي براي پيشرفت و آباداني جزاير به ويژه جزيره ابوموسي تلاش کنند.