نماد آخرین خبر

آیا مهرعلیزاده در لباس وزیر صمت به مجلس می‌رود؟

منبع
برنا
بروزرسانی
آیا مهرعلیزاده در لباس وزیر صمت به مجلس می‌رود؟

برنا/ عضو کميسيون اقتصادي مجلس يازدهم به نقل از معاون پارلماني رئيس جمهور اعلام کرد هنوز دولت به گزينه قطعي، نرسيده است.
 
اخيراً روزنامه اعتماد در گزارشي از محسن مهرعليزاده به عنوان يکي از گزينه‌هاي پيشنهادي وزارت صمت نام برد و اعلام کرد رايزني‌ها درباره اين گزينه در پارلمان، صورت مي‌گيرد.

در همين رابطه «محمد عليپور»، عضو کميسيون اقتصادي مجلس يازدهم که نگاه مثبتي نسبت به حضور مهرعليزاده در وزارت صمت دارد، به خبرنگار گروه سياسي خبرگزاري برنا گفت: (يکشنبه) اميري، معاون پارلماني رئيس جمهور، قبل از پايان جلسه صحن علني در پاسخ به سوال نمايندگان در اين خصوص گفت، هنوز دولت به گزينه قطعي نرسيده است.

اين نماينده مجلس شوراي اسلامي افزود: با توجه به اين که مهرعليزاده سابقه حضور در دولت را دارد، بنابراين در مقايسه با گزينه‌هاي مطرح شده اگر وي از آنها بالاتر نباشد پائين‌تر هم نيست، البته به دليل اينکه مهرعليزاده به عنوان گزينه وزارت صمت معرفي نشده نمي‌توانم در اين مورد اظهارنظر کنم.

عليپور در واکنش به اينکه به ساير گزينه‌ها اشاره کرديد، آنها چه افرادي هستند؟ تصريح کرد: به دليل اينکه به صورت شايعه شنيدم، نمي‌توانم اسمي بياورم.

«صمدالله محمدي»، از ديگر اعضاي کميسيون اقتصادي مجلس شوراي اسلامي، معتقد است بعد از معرفي مهرعليزاده به عنوان وزير از طرف دولت، مجلس در اين مورد تصميم مي‌گيرد.

اين نماينده مجلس شوراي اسلامي در ادامه تاکيد کرد: اگر مهرعليزاده به مجلس معرفي شد در اين مورد تصميم‌گيري خواهيم کرد.

«محمدتقي نقدعلي»، عضو کميسيون کشاورزي، نيز در گفتگو با خبرگزاري برنا ضمن آنکه از مهرعليزاده به عنوان يکي از استانداران موفق در اصفهان ياد کرد، در خصوص صلاحيت او براي برعهده گرفتن وزارت صمت گفت: با وجود اينکه قبل از اين مهرعليزاده استاندار اصفهان بوده و در زمان استانداري عملکرد قابل قبولي داشته اما هنوز وزن‌کشي نکردم!

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

پس از این بخوانید

پس از این بخوانید

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر