logo

قدیری ابیانه: احمدی نژاد به دنبال فتنه انتخاباتی است

منبع
برنا
بروزرسانی
قدیری ابیانه: احمدی نژاد به دنبال فتنه انتخاباتی است

برنا/ يک چهره اصول‌گرا گفت: معتقد به اين هستم که جاي نفت سر سفره نيست، بلکه بايد از اين مواهب در جهت ايجاد زير ساخت‌ها استفاده کنيم و از آن طريق، بايد زمينه ايجاد اشتغال و توليد بيشتر را فراهم کنيم.
 
«محمدحسن قديري ابيانه»، فعال سياسي اصول‌گرا، در پاسخ به اينکه در حال حاضر در جبهه اصول‌گرا وحدت لازم براي انتخابات رياست جمهوري مشهود است يا خير؟ به خبرنگار سياسي خبرگزاري برنا گفت: هنوز براي رسيدن به وحدت زود است اما اميدوارم همانطور که اصول‌گرايان براي انتخابات مجلس به وحدت رسيدند، در مورد رياست جمهوري هم به وحدت برسند. معمولا گروه‌ها و جناح‌هاي داخل جريان اصول‌گرا نامزد مورد نظر خود را معرفي مي‌کنند و بعد از معرفي نامزدها، وارد گفتگو و بحث مي‌شوند که چه کسي مورد حمايت قرار بگيرد.

اين چهره اصول‌گرا افزود: در معرفي افراد به عنوان گزينه نهايي جريان اصول‌گرا عوامل متعددي از قبيل اصلح بودن و مقبوليت مطرح است. البته در شرايط فعلي جناح‌هاي مختلف علاوه بر درنظر گرفتن موارد فوق جهت معرفي کانديداها بايد به سمت ارائه برنامه نيز بروند و حتي اعضاي دولت را هم حتي‌المقدور، معرفي کنند.

قديري‌ ابيانه ادامه داد: زمينه براي رسيدن به وحدت فراهم است همچنان که در انتخابات مجلس هم اصول‌گرايان به وحدت رسيدند. يکي از راه‌هاي رسيدن به وحدت اين است که فردي که قرار است به عنوان نامزد نهايي اصول‌گرايان براي 1400 معرفي شود، در آستانه تبليغات انتخاباتي مشخص کند که از چه نيروها و افرادي در کابينه، استفاده خواهد کرد.

اين فعال سياسي اصول‌گرا ضمن اميدواري نسبت به رسيدن اصول‌گرايان به توافق نهايي تصريح کرد: با توجه به اينکه براي رسيدن به توافق نهايي زمان زيادي باقي مانده است اما اصول‌گرايان متمايل به رسيدن توافق در معرفي يک کانديدا هستند. لازم به ذکر است که اصول‌گرايان و همه نامزدها نبايد شعارهاي خارج از توان کشور بدهند.

قديري‌ابيانه در پاسخ به اينکه شرايط براي روي کار آمدن احمدي‌نژاد مهياست؟ اظهار کرد: قطعا احمدي‌نژاد اعلام کانديداتوري مي‌کند و مسلما رد صلاحيت مي‌شود و در نهايت تلاش مي‌کند فتنه‌اي به راه‌ بيندازد که موفق نخواهد شد، البته فردي که به معناي دقيق کلمه اصول‌گرا باشد برنامه‌هايي را بايد ارائه بدهد که به نفع مردم و قابل دست‌يابي باشد.

اين چهره اصول‌گرا در واکنش به اينکه احمدي‌نژاد با حمايت اصول‌گرايان به قدرت رسيد و يکي از شعارهاي وي آوردن نفت بر سر سفره مردم بود، خاطرنشان کرد: معتقد به اين هستم که جاي نفت سر سفره نيست، بلکه بايد از اين مواهب در جهت ايجاد زير ساخت‌ها استفاده کنيم و از آن طريق، بايد زمينه ايجاد اشتغال و توليد بيشتر را فراهم کنيم و سفره مردم از طريق کار و تلاش با عزت همگان تأمين شود.

قديري‌ابيانه ضمن ارزيابي نتيجه انتخابات 1400 يادآور شد: پيش‌بيني مي‌شود که در انتخابات رياست جمهوري آينده پيروزي با اصول‌گرايان است. 

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره