برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
برگزیده
سیاسی

آیت الله جنتی درگذشت شاگردش را تسلیت گفت

منبع
ايسنا
بروزرسانی
آیت الله جنتی درگذشت شاگردش را تسلیت گفت

ايسنا/ دبير شوراي نگهبان در تماس تلفني با فرزند حجت‌الاسلام والمسلمين روح‌الله حسينيان به او تسليت گفت.

پايگاه اطلاع رساني شوراي نگهبان اعلام کرد: در آستانه چهلمين روز درگذشت حجت الاسلام والمسلمين روح‌الله حسينيان رئيس فقيد مرکز اسناد انقلاب اسلامي، آيت‌الله جنتي دبير شوراي نگهبان طي تماسي تلفني با حجت الاسلام حامد حسينيان فرزند آن مرحوم از خداوند متعال براي مرحوم والدشان علو درجات و براي بازماندگان صبر و اجر جزيل مسئلت کرد.
جنتي با بيان اينکه حجت الاسلام حسينيان از شاگردان خوب، فاضل و  مورد علاقه ما در مدرسه حقاني بود، درگذشت ايشان را ضايعه‌اي براي دوستداران انقلاب اسلامي عنوان کردند و ياد اين مبارز انقلابي را گرامي داشتند.

جنتي در اين تماس تلفني گفت: خداوند انشاءالله روح ايشان را شاد و با اولياء خدا محشور کند و به شما و همه بستگان صبر و اجر اعطا کند. از طرف بنده به بستگان تسليت عرض کنيد و سلام مرا به آن‌ها برسانيد.


دبير شوراي نگهبان خاطرنشان کرد: خوشحالم که آن فقيد سعيد الحمدالله فرزند طلبه و صالحي مثل شما دارد، انشاء الله بتوانيد راه ايشان را ادامه دهيد.

جنتي پيش از پيروزي انقلاب به مدت چهارده سال در مدرسۀ علميه حقاني به تدريس دروس دورۀ مقدمات و سطح مي‌پرداختند و حجت‌الاسلام حسينيان نيز جزو طلاب فاضل اين مدرسه بود.

روح الله حسينيان ۴ شهريور امسال بر اثر ابتلا به بيماري کرونا و ناراحتي کبدي درگذشت. او از سال ۱۳۷۴ رياست مرکز اسناد انقلاب اسلامي را بر عهده داشت و در دوره هشتم و نهم نيز نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي بود.

دادستاني دادگاه ويژه روحانيت و قائم مقامي دادستاني انقلاب اسلامي مشهد از جمله مسئوليت‌هاي وي بوده است.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره