برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
برگزیده
سیاسی

نمایش اقتدار دریایی سپاه در خلیج فارس

منبع
سپاه نيوز
بروزرسانی
نمایش اقتدار دریایی سپاه در خلیج فارس

سپاه نيوز/ رژه شناوري مردمي بسيج دريايي نيروي دريايي سپاه صبح امروز  با حضور بيش از  ۱۰۰۰ شناور سبک و نيمه سنگين در سواحل  خليج فارس و تنگه هرمز برگزار شد.

 همزمان با هفتمين روز از هفته بسيج، رژه شناورهاي مردمي بسيج دريايي نيروي دريايي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي صبح امروز( پنج شنبه)  در منطقه عمومي سواحل نيلگون خليج فارس و تنگه استراتژيک هرمز با حضور بيش از  ۱۰۰۰ شناور سبک و نيمه سنگين  برگزار شد.


اين رژه دريايي نمايش اقتدار بسيج مردمي در عرصه دريا و نمايشي از عزت ملي و بصيرت ديني  بسيجيان ولايتمدار بود .

 دريادار تنگسيري در حاشيه اين مراسم اظهار کرد: نيروي دريايي سپاه از زمان تشکيل بسيج دريايي در سال ۱۳۹۷ توانسته با همراهي و همياري بسيجيان عزيز جان برکف و استفاده از توان وظرفيت  مردم ولايت مدار تا کنون  ۵۳۰ ناوگروه در سواحل جنوب و شمال سازماندهي کند و در مواقع لزوم و ضرورت ها  هم از ظرفيت بالاي اين بسيج دريايي مردم پايه  استفاده و بهره گيرد.


وي افزود: همانگونه که حضرت امام خميني (ره) عزيز فرموند بسيج لشکر مخلص خداست ،بسيج شجره طيبه است و ما به عينه در دفاع مقدس و هم  بعد از آن  مشاهده نموديم مثلا در  دو سه سال گذشته  در حوادث طبيعي پيش آمده، ديديم  حقيقتا چگونه با اخلاص،روحيه جهادي و انقلابي در قالب سازمان بسيج دريايي ،حضوري فعال و وصف نشدني  براي کمک و امدادرساني به موقع به هموطنان عزيزمان در سيل گرگان، غرب کشور،خوزستان ،غرب استان هرمزگان  و منطقه بشاگرد و جاسک عزت آفريني کردند.


فرمانده نيروي دريايي سپاه گفت : برگزاري اين رژه مقتدر دريايي که امروز مشاهده مي کنيد نمايشي از اقتدار و عزت نظام ولايت مدار مردمي جمهوري اسلامي ايران است که پيامش صلح ،دوستي،برادري،ايثار،ولايت مداري  و ايجاد امنيت پايدار در سواحل درياي خليج فارس و درياي عمان مي  باشد  و در حوزه سازمان رزم نيز موجب ارتقاي  کمي و کيفي آمادگي ها و  سازماندهي منظم و کارآمد ناوگروهاي بسيج دريايي شده است.
   
 
 

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره
پس از این بخوانید
پس از این بخوانید

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر