برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

نظر چمران درباره پاسخ ایران به ترور شهید فخری زاده

منبع
ايلنا
بروزرسانی
نظر چمران درباره پاسخ ایران به ترور شهید فخری زاده

ايلنا/ رئيس بنياد شهيد چمران، گفت: پاسخ ايران به ترور دانشمند هسته‌اي بايد قاطعانه باشد، در اين خصوص بايد از بروز رفتار هيجاني پرهيز شود.

مهدي چمران در گفت‌وگو با ايلنا در خصوص انگيزه‌هاي رژيم صهيونيستي از ترور دانشمند هسته‌اي کشورمان، گفت: رژيم صهيونيستي قصد دارد با اعمال اين چنيني ابراز وجود کند و زنده بودن بودن خود را نشان دهد. اين رژيم مي‌خواهد بگويد در مقابل مردم و نظام جمهوري اسلامي ايستاده و براي ايجاد مزاحمت در مسير حرکت نظام عليرغم همه مظلوم‌نمايي‌هاي خود از هر روش پليد و خشني، به‌ويژه خشن‌ترين روش يعني ترور و حذف فيزيکي به راحتي استفاده مي‌کند. از اين رو دانشمندي را که نه‌تنها در زمينه هسته‌اي بلکه در حوزه سلامت نيز در حال تلاش و خدمتگزاري بود را ترور کرده است.

اين فعال سياسي اصولگرا درباره نحوه پاسخ متقابل کشور به ترور شهيد فخري زاده ، گفت: پاسخ متقابل ما بايد خيلي سنجيده باشد. در عين اينکه حتما بايد پاسخ دهيم اما اين واکنش نبايد هيجاني باشد و ما را به راه‌هايي ببرد که دشمن مي‌خواهد و در آن مسير برنامه‌ريزي کرده و براي ما دام پهن کرده‌اند.

وي در پايان با تاکيد مجدد بر اينکه حتما بايد به اين حادثه پاسخ مناسب داده شود، تصريح کرد: بدون اينکه هيجان زده يا دستپاچه شويم بايد پاسخي پرصلابت و قاطعانه به دشمن بدهيم.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر