برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

تذکرات کتبی نمایندگان به روحانی و وزرا

منبع
ايسنا
بروزرسانی
تذکرات کتبی نمایندگان به روحانی و وزرا

ايسنا/ يک عضو هيئت رئيسه مجلس تذکرات کتبي نمايندگان به مسئولان اجرايي کشور را قرائت کرد.

علي کريمي فيروزجايي در جلسه علني امروز(چهارشنبه) تذکرات کتبي نمايندگان به مسئولان اجرايي کشور را به شرح زير قرائت کرد:

تذکر حسينعلي حاجي دليگاني به همراه ۵۱ نفر از نمايندگان به وزير آموزش و پرورش: ضرورت تعيين تکليف استخدامي ۵ هزار معلم قرآن.

جواد نيک بين به همراه ۲۵ نفر از نمايندگان به وزير آموزش و پرورش: چرا برخي مديران آموزش و پرورش و مدارس منطقه با تأکيد بر آزمون‌هاي حضوري نوبت اول موجب نگراني دانش‌آموزان و خانواده آنها را فراهم کردند؟

محمدحسن آصفري به همراه با ۲۲ نفر از نمايندگان به وزير کشور: لزوم توجه و برنامه‌ريزي براي پاسخگويي تعدادي از کارمندان ادارات، سازمان‌ها و دانشگاه‌ها در ايام تعطيلي به دليل کرونا. به وزير کار: لزوم توجه به مسئله اجرايي شدن قانون الزام جذب نيروي لازم در وزارتخانه‌ها و در نظر گرفتن حداقل ۳ درصد از معلولين.

عباس مقتدايي به وزير بهداشت و درمان: ضرورت رسيدگي به کمبود نوار تست قندخون. به وزير جهاد کشاورزي: لزوم توجه جدي مشکلات و معضلات شهرستان اصفهان در حوزه منابع طبيعي، آبخيزداري و آبخوان‌داري. به وزير کار، تعاون و رفاه اجتماعي: لزوم حمايت از نيروهاي جوان متخصص و انقلابي. به وزير صنعت، معدن و تجارت: لزوم حمايت از جوانان انقلابي و متخصص. به وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي: لزوم بهره گيري و حمايت از ظرفيت گروه‌هاي سرود.

ضرورت پاسخگويي به تذکرات کتبي در مهلت مقرر و جلوگيري از تاخير در پاسخگويي. به رئيس جمهور و وزراي آموزش و پرورش، تعاون، کار و رفاه اجتماعي: ضرورت پيگيري در خصوص انتقال مهدکودک‌ها به وزارت آموزش و پرورش. به وزير تعاون، کار و رفاه اجتماعي: لزوم نظارت بر عملکرد برخي مديران. به وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات: لزوم بررسي درخواست دفاتر پيشخوان براي تشکيل نظام صنفي دفاتر پيشخوان دولت. به رئيس جمهور، وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشکي و وزير علوم و تحقيقات: ضرورت هم افزايي و مشارکت علمي - پژوهشي با حوزه هاي علميه.

عليرضا زنديان به وزراي اقتصاد، کار و جهاد کشاورزي: لزوم راه‌اندازي مجدد کشتارگاه صنعتي طيور بيجار.

مجتبي بخشي پور به همراه ۴۵ نفر از نمايندگان به وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات: لزوم رفع مشکل عدم دسترسي به اينترنت و مشکلات شبکه شاد به خصوص در روستاها و مناطق محروم.

يعقوب رضازاده نماينده سلماس به وزير کشور: لزوم تسريع در پرداخت خسارت به باغداران خسارت ديده از بلاياي آسماني همچون سيل.

صديف بدري به وزير کشور: لزوم کمک به رانندگان و اتوبوسرانان شاغل در بخش خصوصي و حمل و نقل شهرها در شرايط کرونا.

حسين محمدصالحي داراني به همراه ۱۰ نفر از نمايندگان به وزير صنعت: چرا قرارگاه هفدهم ربيع‌ خروجي ندارد؟

محمدرضا صباغيان بافقي به رئيس جمهور: چرا علي‌رغم تاکيد قانون برنامه توسعه ششم ماده ۷۰ مبني بر تامين منابع مالي پايدار براي بخش سلامت و توسعه کمي و کيفي بيمه سلامت اين امر به صورت کامل در بودجه‌هاي سنواتي اجرايي نمي‌شود و مبالغ تخصيصي به صورت کامل پرداخت نمي‌شود؟

محسن فتحي به وزير آموزش و پرورش: ضرورت توجه ويژه به حقوق و جايگاه دکترمعلمان به عنوان نيروهاي توانمند و متخصص در وزارت آموزش و پرورش. به وزير تعاون، کار و رفاه اجتماعي: در زمينه ضرورت رعايت عدالت و اجتناب از تبعيض در اجراي همسان سازي حقوق بازنشستگان تامين اجتماعي و بازنشستگان ساير صندوق‌ها.


مصطفي نخعي به همراه ۳۷ نفر از نمايندگان به وزير صنعت، معدن و تجارت: ضرورت تسريع در افزايش سهميه‌هاي آرد توزيعي خانوارها و نظارت مناسب بر توزيع سهميه‌هاي موجود.

عليرضا ورناصري قندعلي به همراه ۲۷ نفر از نمايندگان به وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي: ضرورت برخورد قضايي با هتاکان اقوام ايراني-اسلامي.

جلال محمودزاده به همراه ۳۲ نفر از نمايندگان به رئيس جمهور و وزير اقتصاد و امور دارايي: ضرورت رفع تبعيض خدمات رساني به روشندلان در ادارات و بانک هاي کشور.

حسين ميرزايي نماينده مردم اصفهان به همراه ۲۴ نفر از نمايندگان به رئيس جمهور در خصوص لزوم جلوگيري از اجراي سند ۲۰۳۰ در قالب بودجه ۱۴۰۰.

محمدصالح جوکار به همراه ۲۸ نفر از نمايندگان به رئيس جمهور: ضرورت تسريع در ابلاغ تبديل وضعيت نيروهاي شرکتي و خدماتي حوزه بهداشت و درمان به سازمان اداري استخدامي. ضرورت اجراي کامل مصوبه ۱۳۹۸ براي کارکنان سازمان زندان هاي کشور.

يعقوب رضازاده نماينده سلماس به وزير کشور: لزوم تخصيص اعتبار به طرح هادي در سطح روستاها و پرداخت بدهي دهياري‌ها بابت هزينه طرح هادي و لزوم تخصيص اعتبار لازم براي عمران و آباداني روستاها. به همراه ۳۷ نفر از نمايندگان به وزير تعاون، کار و رفاه اجتماعي: لزوم توجه به جامعه معلولان از نظر حقوق و بسته‌هاي حمايتي و معيشتي و رسيدگي به نبود ساختمان مجتمع فرهنگي براي اين افراد.

حسين محمدصالحي داراني به همراه ۳۱ نفر از نمايندگان به رئيس جمهور: لزوم اصلاحي ماده ۱۰۹ قانون مديريت خدمات کشوري و همسان‌سازي حقوق بازنشستگان.

محمد خدابخشي به همراه ۵ نفر از نمايندگان به رئيس جمهور: لزوم ارائه پاسخ روشن، شفاف و اتخاذ تدابير مناسب در خصوص ضعف عملکرد دولت در استان لرستان در مقايسه با ساير استان‌ها و رتبه اول استان در شاخص‌هاي مختلف توسعه.

سيد محمدرضا ميرتاج الديني به همراه ۴۰ نفر از نمايندگان به رئيس جمهور: لزوم اصلاح بخشنامه‌هاي بانک مرکزي جهت ترخيص کالاهاي انباشته شده در گمرک.

حسينعلي حاجي دليگاني به همراه ۳۳ نفر از نمايندگان به رئيس جمهور: ضرورت اجراي تبصره يک ماده ۱۶ قانون هواي پاک توسط کليه دستگاه‌هاي اجرايي کشور و مجازات متخلفات از اين قانون. ضرورت تسهيل در روند نوسازي ناوگان فرسوده و رفع موانع آن. به وزير تعاون، کار و رفاه اجتماعي: ضرورت تسريع در تکميل قانون تعيين تکليف استخدام معلمان حق التدريس و سازمان آموزش فني و حرفه‌اي از رسمي به پيماني مصوب ۸/ ۵/ ۹۱ مجلس شوراي اسلامي. به وزير بهداشت: ضرورت اجراي بند ي و ک تبصره ۶ قانون بودجه سال ۱۳۹۸ در خصوص استفاده شاغلان مشاغل پزشکي از پايانه‌هاي فروشگاهي و کسر ۵ درصد از حق الزحمه پزشکان به عنوان علي الحساب ماليات توسط کليه مراکز درماني. به وزير نفت: لزوم جلوگيري از هرگونه رانت احتمالي و انحصارطلبي در شرکت پالايش پخش فرآورده‌هاي نفتي ايران.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر