نماد آخرین خبر

توصیه یک نماینده به مقامات کره جنوبی: در زمین آمریکا بازی نکنید

منبع
مهر
بروزرسانی
توصیه یک نماینده به مقامات کره جنوبی: در زمین آمریکا بازی نکنید

مهر/ نماينده مردم اراک در مجلس شوراي اسلامي گفت: بهتر است مقامات کره جنوبي در زمين آمريکا و رژيم صهيونيستي بازي نکند و هرچه سريعتر بدهي خود به ايران را پرداخت کنند.

محمد حسن آصفري در گفتگو با مهر،  با بيان اينکه کره جنوبي بايد هر چه سريعتر اموال بلوکه شده ايران را بازگرداند، گفت: ما اميدواريم که مسئولان کره‌جنوبي متوجه باشند و در زمين آمريکايي‌ها و رژيم‌صهيونيستي بازي نکنند.  

وي بيان کرد: مطمئناً اين اقدامات به نفع کره جنوبي نيست چرا که شاهراه مواصلاتي به آب‌هاي جهان در اختيار جمهوري اسلامي ايران است و هر زماني که ايران بخواهد، مي‌تواند جلوي رفت و آمد کشتي هاي کره اي را در منطقه بگيرد.  

نماينده مردم اراک در مجلس تاکيد کرد: بهتر است که مقامات کره جنوبي با عقلانيت برخورد کرده و هر چه سريعتر اموال بلوکه شده کشورمان و در واقع بدهي خود به ايران را پرداخت کنند.  

آصفري اظهار داشت: مردم ايران علاقه مند هستند که با ملت و دولت کره ارتباط دوستانه داشته باشيم اما اين رفتارهاي مقامات کره جنوبي مطمئناً تاثير منفي خود را در روابط جمهوري اسلامي ايران با کره جنوبي در درازمدت خواهد گذاشت.  

وي بيان کرد: بهتر است که مقامات کره جنوبي تا دير نشده نسبت به بازگرداندن پول هاي ايران اقدام کنند چرا که ما امروز به اين پول احتياج داريم.  

عضو کميسيون شوراها و امور داخلي کشور اظهار داشت: مبادلات اقتصادي ما به واسطه پول بوده و ما نفت و ميعانات خود را به کره جنوبي داديم تا در مقابل آن پول دريافت کنيم. قطعاً اولويت ما دريافت پولمان است نه آنکه آنان به ما در ازاي بدهي خود، ليوان کريستال يا ماشين کره اي دهند.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

پس از این بخوانید

پس از این بخوانید

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر