نماد آخرین خبر

زنان اصلاح‌طلب کنگره برگزار می‌کنند

منبع
ايرنا
بروزرسانی
زنان اصلاح‌طلب کنگره برگزار می‌کنند

ايرنا/ دومين کنگره سراسري مجمع زنان اصلاح‌طلب روز جمعه ۱۷ بهمن برگزار مي‌شود.

نودمين جلسه شوراي مرکزي و پيش کنگره حزب مجمع زنان اصلاح با حضور اکثريت اعضاي شوراي مرکزي به صورت مجازي برگزار شد.
در اين جلسه که در آستانه ولادت باسعادت حضرت زهرا سلام الله عليها، هفته زن و چهل و دومين سالگرد پيروزي شکوهمند انقلاب اسلامي ايران و دهه مبارک فجر برگزار شد، زهرا شجاعي دبيرکل مجمع زنان اصلاح‌طلب ضمن تبريک اين ايام فرخنده، ياد و خاطره شهداي گرانقدر انقلاب، امام خميني (ره) بنيانگذار کبير انقلاب را گرامي داشت.

پاسداست و اهتمام مستمر همگان در جهت زنده نگهداشتن شعارها و آرمان‌هاي اصيل انقلاب از جمله استقلال، آزادي، جمهوريت و اسلاميت و اتکاي هميشگي به قدرت و جايگاه مردم و شهروندان به عنوان ولي‌نعمتان و صاحبان اصلي و اصيل انقلاب که مهمترين سرمايه‌هاي کشور عزيزمان هستند مورد تاکيد قرار گرفته شد.


در اين جلسه که در قالب پيش کنگره ملي حزب و با حضور نمايندگان استاني برگزار شد، و با توجه به اينکه اين برنامه اولين کنگره حزب به‌شکل مجازي است، آخرين فرايندهاي ضروري، اقدامات لازم، آمادگي و هماهنگي مورد نظر جهت برگزاري هر چه بهتر کنگره بويژه از نظر ظرفيت‌هاي نرم‌افزاري و مجازي مورد سنجش و بررسي قرار گرفت.

در اين جلسه اعضاي شوراي مرکزي و نمايندگان استاني با حضور مجازي در پلت فرم طراحي شده در فرايندهاي مورد نظر بصورت آزمايشي مشارکت کرده و اصلاحات نهايي را مورد توجه قرار دادند.

برهمين اساس، مجمع زنان اصلاح‌طلب از سال ۸۵ فعاليت خود را بصورت غيررسمي آغاز کرده است و دومين کنگره خود را با پيام رييس دولت اصلاحات روز جمعه ۱۷ بهمن برگزار خواهد کرد.

همچنين با توجه به شيوع کرونا و رعايت پروتکل‌هاي بهداشتي، دومين کنگره سراسري مجمع زنان اصلاح‌طلب، به‌شکل مجازي در پلت فرم طراحي شده و با حضور اعضاي استاني حزب برگزار خواهد شد.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

پس از این بخوانید

پس از این بخوانید

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر