نماد آخرین خبر

روحانی درگذشت آیت‌الله نظری خادم الشریعه را تسلیت گفت

منبع
پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري
بروزرسانی
روحانی درگذشت آیت‌الله نظری خادم الشریعه را تسلیت گفت

پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري/ رئيس جمهور در پيامي با تسليت درگذشت عالم وارسته، يار ديرين امام و رهبري، آيت الله عبدالله نظري خادم الشريعه، از درگاه خداوند منان براي ايشان رحمت واسعه الهي و براي عموم بازماندگان صبر و سلامتي مسئلت کرد.

حسن روحاني در پيامي  رحلت عالم وارسته، يار ديرين امام و رهبري، آيت الله عبدالله نظري خادم الشريعه را تسليت گفت. 

انالله و انااليه راجعون
رحلت عالم وارسته، يار ديرين امام و رهبري، آيت الله عبدالله نظري خادم الشريعه، موجب تاثر و تالم فراوان شد.

اين روحاني مبارز و انقلابي نقشي موثر در نهضت امام خميني (ره) و پيروزي انقلاب اسلامي داشت و در طول عمر با برکت خود با انجام خدمات گوناگون اجتماعي و ديني، منشاء خدمات فراواني شد که به يقين در خاطر مردم قدرشناس استان مازندران باقي خواهد ماند.

اينجانب اين ضايعه را به بيت مکرم، حوزه‌هاي علميه و مردم شريف استان مازندران تسليت مي‌گويم و از درگاه خداوند منان براي ايشان رحمت واسعه الهي و براي عموم بازماندگان صبر و سلامتي مسالت دارم.

 روحاني درگذشت مادر شهيدان سازش را تسليت گفت
حجت الاسلام والمسلمين حسن روحاني در پيامي با تسليت درگذشت حاجيه خانم خديجه سازش مادر بزرگوار شهيدان والامقام ناصر، نادره، ناهيد، نيلوفر و منيره سازش، اظهار داشت: اين مادر مومنه و فداکار الگويي درخشان براي مادران امروز و فرداي اين مرز و بوم است

انا لله و انا اليه راجعون
درگذشت حاجيه خانم خديجه سازش، مادر بزرگوار شهيدان والامقام ناصر، نادره، ناهيد، نيلوفر و منيره سازش، موجب تاثر و تالم خاطر شد.

 اين مادر مومنه و فداکار که با توسل به ائمه اطهار (عليهم السلام) و ايمان راسخ به آرمان هاي بلندنظام اسلامي، فراق فرزندان عزيز خود را با صبر و شکيبايي تحمل کرد، الگويي درخشان براي مادران امروز و فرداي اين مرز و بوم است.

اينجانب اين مصيبت را به خانواده محترم اين مرحومه تسليت مي گويم و از درگاه خداوند بزرگ براي ايشان رحمت واسعه و همجواري با فرزندان شهيدش و براي عموم بازماندگان صبر و سلامتي مسئلت دارم .


به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

پس از این بخوانید

پس از این بخوانید

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر