برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
برگزیده
سیاسی

کیهان: رئیس دولت اصلاحات سالوس است

منبع
کيهان
بروزرسانی
کیهان: رئیس دولت اصلاحات سالوس است

کيهان/ روزنامه کيهان به نامه نگاري اخير سيدمحمدخاتمي رئيس جمهور اصلاحات به رهبر انقلاب حمله و از آن انتقاد کرد.

برخي محافل رسانه‌اي نزديک به اصلاح‌طلبان مي‌گويند خاتمي نامه‌اي به محضر رهبر انقلاب نوشته و در آن ضمن مرور سوابق خود، گفته که دغدغه انقلاب را دارد و هيچ‌گاه عليه انقلاب و رهبري و حاکميت نبوده است.
 
به روايت اين رسانه‌ها، وي از رهبري درخواست کرده که نقش پدري براي حضور و فعاليت همه نيروهاي سياسي را ايفا نمايند و به اصلاح‌طلبان رهنمود بدهند. طبق اين روايت‌ها، او نوشته که اصلاح‌طلبان وفادار به نظام هستند.
 

سيدعلي خاتمي برادر خاتمي در توضيحي مبهم، ‌محتواي منتشر شده از نامه را ناشي از حدسيات و گمانه‌زني‌ رسانه‌اي عنوان کرد. همچنين محمدجواد حق‌شناس عضو حزب اعتماد ملي گفته اين نامه 37 صفحه‌اي، مربوط به دو ماه قبل است و در آن خاتمي، دغدغه‌هايش براي انقلاب و نظام را مطرح کرده است.
 
رفتارهاي سالوسانه خاتمي در حالي است که وي يک عذرخواهي رسمي به خاطر خيانت‌هايش در فتنه سال 88، به نظام و مردم بدهکار است.
 
رفتار وي و موسوي در فتنه نيابتي 88، سواري دادن به آمريکا و انگليس و اسرائيل، در جهت ايجاد شورش و آشوب عليه نظام بود. اين خيانت در حالي اتفاق افتاد که خاتمي چندين بار در پستوها اعتراف کرده، ادعاي تقلب در انتخابات (به عنوان بهانه اصلي فتنه 88) «دروغ» بوده؛ اما با اين حال شجاعت و شرافت آن را نداشته که همين اعتراف به دروغگويي و فريب مردم را علني اظهار کند.
 
به عبارت ديگر او و موسوي و ساير دست‌اندرکاران فتنه، متهم اول خون‌هاي ريخته شده، 8 ماه بي‌ثباتي کشور و خسارت به اموال عمومي و مردم، مجال دادن به گروهک‌هاي برانداز، و تشجيع دشمن براي اعمال تحريم‌هاي بعدي(موسوم به تحريم‌هاي فلج‌کننده)‌هستند. با همه اينها خاتمي اگر واقعا قصد ابراز ندامت و عذرخواهي دارد، بايد اين کار را علني و با صراحت انجام دهد، خيانت انجام گرفته را به مردم توضيح داده و درباره حقيقت‌هاي جنايت روشنگري کند و از نظام و مردم طلب عفو نمايد. توبه اين‌چنيني و قول اصلاح‌ و جبران، شرط ادعاي اصلاح‌طلبي است و در غير اين‌صورت، هم به نفاق منافقاني خواهد شد که فساد مي‌ورزند اما ادعاي اصلاح‌ دارند.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر