برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

سروری: یکسان نبودن رویکرد قوا در شرایط فعلی تهدیدی بزرگ است

منبع
فارس
بروزرسانی
سروری: یکسان نبودن رویکرد قوا در شرایط فعلی تهدیدی بزرگ است

فارس/ دبير شوراي ائتلاف نيروهاي انقلاب گفت: در شرايط فعلي کشور ما به‌شدت نيازمند رفتار سريع و عمليات منسجم و هم افزا بين سه قوه هستيم و دقيقاً اينجاست که يکسان نبودن رويکرد قوا يک تهديد بزرگ است.

پرويز سروري، دبير شوراي ائتلاف نيروهاي انقلاب در نخستين نشست حضوري مسئولين استاني «نسل نو» بر اهميت انتخابات آينده تاکيد کرد و گفت: ما در طلايي‌ترين زمان انقلاب به سر مي‌بريم؛ دو قوه اکنون در اختيار نيروهاي انقلابي قرار گرفته، ولي ضلع سوم مهم است تا مثلث کارآمدي در خرداد تکميل شود.
وي ادامه داد: اصلاح طلبان معتقدند همسو شدن قوا به نفع کشور نيست و نبايد سه قوه از يک طيف باشند. در اين خصوص بايد به آنها جواب داد که يکسان شدن يا نشدن قوا به يک مولفۀ مؤثر مربوط مي‌شود و آن هم پايداري و تاب‌آوري اجتماعي است. اگر جامعه مؤلفه‌هاي پايداري را در خود داشته باشد و جامعۀ باثباتي باشد و در حال بحران و تشنج نباشد، در اين حالت رويکرد سياسي متفاوت بين قوا باعث تضارب افکار و تقويت توانمندي هاي نظام مي شود؛ اما در شرايط فعلي ما به شدت نيازمند رفتار سريع و عمليات منسجم و هم افزا بين سه قوه هستيم و دقيقاً اينجاست که يکسان نبودن رويکرد قوا يک تهديد بزرگ است.
سروري بيان کرد: نسل نو اگر مقتضيات را درست مي بيند، اولين اولويت خود را بايد ظرفيت هاي نيروهاي جواني بداند که در عرصۀ فضاي مجازي وارد شدند و برايشان توليد محتوا کنند و از تشتت در درون گفتمان جريان انقلابي جلوگيري کند. رسالت ما اين است که پيام نه به وضع موجود و آري به تغيير را برسانيم.

نسل نو به دنبال سهم خواهي نيست
در ادامه، حامد علامتي عضو هيئت‌مؤسس نسل نو و مسئول کميتۀ استان‌ها، بيانيه گام دوم انقلاب را «مانيفست حرکت و راهبري انقلاب اسلامي» دانست و تأکيد کرد: از طرفي رهبر معظم انقلاب در اين بيانيه از نسل جوان توقع دارند تا شانه زير بار مسئوليت گام دوم انقلاب بدهند؛ و از طرف ديگر بايد بدانيم ايفاي نقش فعال در اين زمينه، مستلزم سازماندهي نيروي انساني و کار تشکيلاتي و جمعي است و با همت فردي و بدون هم افزايي و سازماندهي نمي توان کار چنداني کرد.
علامتي با تأکيد بر اينکه نسل نو به دنبال سهم خواهي نيست، افزود: ما به دنبال سازماندهي و انسجام نيروهاي جوان انقلابي هستيم تا انسجام ايجاد کنيم؛ پس از ايجاد انسجام، شناساندن نيروهاي جوان انقلابي به يکديگر و ايجاد انس و الفت بين آنها گام بعدي است و اگر بعد از اين انس و الفت، بتوانيم عمليات فرهنگي و اجتماعي داشته باشيم، خيلي عالي است.
وي فعاليت نسل نو را معطوف به انتخابات پيش رو ندانست و تصريح کرد: اگر چه ممکن است در انتخابات پيش رو حسب وظيفه انقلابي خود، نقش آفريني کنيم، اما اهداف نسل نو فراتر از اينهاست. ما بايد بتوانيم از طريق سازماندهي و هم افزايي نيروهاي نخبه و جوان حزب اللهي، از ظرفيت آنها براي تدوين پيشنهادهاي عملياتي براي برون رفت کشور از مشکلات استفاده کنيم.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر