برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

دعوت حزب ندا از جوانان برای نام نویسی در انتخابات شوراها

منبع
فارس
بروزرسانی
دعوت حزب ندا از جوانان برای نام نویسی در انتخابات شوراها

فارس/ حزب نداي ايرانيان از جوانان متخصص در حوزه شهري براي نام نويسي در انتخابات شوراي شهر دعوت کرد.

حزب نداي ايرانيان با انتشار دعوت نامه اي از جوانان نوشت:

در حالي به استقبال سال نو مي‌رويم که بهار طبيعت با بهار دموکراسي که همانا فصل انتخابات است، هم‌زمان شده است. نهاد انتخابات به عنوان يکي از مَجاري شناسايي و تحقق حق حاکميّت شهروندان بر سرنوشت‌شان، همواره بايستي همچون هستۀ بنيادين مردم‌سالاري با مشارکت جدّي فعالان و سازمان‌هاي مدني و احزاب سياسي پاس داشته شود. خِرد سياسي حُکم مي‌کند تا فعالانه در انتخابات شرکت کرده و بکوشيم تا بر فرآيند اداره و مديريت جامعه تأثيرگذار باشيم، چراکه تجربۀ عام بشري عموماً روش و مَنشي مناسب‌تر از اين براي اصلاح امور و تغيير مسالمت‌آميز سياست‌ها نمي‌شناسد.

 از همين رو، حزب نداي ايرانيان، به تَبَع وظايف ذاتي و رسالتي که بر عهده دارد، بر آن است که در انتخابات پيش رو با تمام توان مشارکت داشته باشد تا شايسته‌ترين افراد را براي کسب جايگاه خطيرِ نمايندگي مردم در مناصب مديريت شهري، براي تأمين منافع ملي و تضمين حقوق شهروندي، ياري رساند.

 در همين راستا، حزب ندا با تأکيد بر لزوم حکمراني خوب شهري و ضرورت تلاش بي‌وقفه و پيگير براي تحقق يک نظام مديريتي جامع و چابک شهري و با يادآوري تجربۀ موفق حضور جوانان در انتخابات شوراي شهر دورۀ قبل که خود شاهدي است بر اين مُدعا که حضور جوانان متخصص و باانگيزه مي‌تواند بر بهبود نظام مديريتي کشور مؤثر باشد، از جوانان کاردان و متخصص در حوزه شهري (چه اعضاي حزب و چه غير آن) دعوت به عمل مي‌آورد تا براي ثبت‌نام در انتخابات شوراي شهر اقدام کنند.

بي‌ترديد حضور شما جوانان که صاحبانِ راستين انقلاب و سازندگانِ واقعي فرداايد، در کنارِ حمايت احزاب سياسي و نهادهاي مدني، مي‌تواند فرصتي براي تغيير نسل مديران شهري و تزريق نيروي جواني و قدرت تخصص به شوراهاي شهر در سراسر کشور عزيزمان باشد که ماحَصل آن نيز چيزي نيست جز ارتقايِ کيفيتِ حکمراني و افزايش رفاه شهروندان و در نهايت توسعۀ همه جانبه.

نگاه ما نداييان به انتخابات شوراي شهر، درگير و دار منازعات سياسي و جهت‌گيري‌هاي ايدئولوژيک نيست، لذا از همۀ جوانان، به شرط تخصص و کارداني حمايت خواهيم کرد و دست تمامي صاحب‌نظراني که در حوزۀ «حکمراني خوب شهري» برنامه و طرحي داشته باشند و ياريگرمان بشوند را به گرمي خواهيم فشرد. همّت و حميّت ماست که ضامن آباداني ايران اسلامي است، پس کوتاهي نکنيم.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر