نماد آخرین خبر

حزب موتلفه: پیروزی ملت در گرو انتخاب خوب است

منبع
فارس
بروزرسانی
حزب موتلفه: پیروزی ملت در گرو انتخاب خوب است

فارس/ حزب موتلفه اسلامي طي بيانيه‌اي دفاتر خود در سراسر کشور را مکلف به شناسايي راهکارهاي تحقق شعار سال کرده و تاکيد کرد: پيروزي ملت در گرو انتخاب خوب است.

حزب موتلفه اسلامي با صدور بيانيه اي در لبيک به رهنمودهاي ولي امر مسلمين حضرت آيت الله خامنه‌اي در آغاز سال جديد، دفاتر خود در سراسر کشور را مکلف به شناسايي راهکارهاي تحقق شعار سال کرد.

در اين بيانيه همچنين با اشاره به انتخابات رياست جمهوري تصريح شده است: با انتخاب خوب مردم، دولت پاک و کاردان، شجاع و لايق کشور را از مشکلات نجات داده، راه پيشرفت و رفاه، در گام دوم انقلاب اسلامي فراهم مي‌شود.

متن بيانيه به اين شرح است:

«حزب موتلفه اسلامي آغاز سال جديد را تبريک و تهنيت مي‌گويد و براي رهبري معظم و ملت قهرمان ايران و همه مسلمين و خوبان جهان سالي سرشار از سعادت، سلامت، خدمت و عبادت و شادي و عزت را آرزومند است.

خدا را حمد و سپاس مي‌گوييم که اگر قرن چهاردهم با حکومت وابسته به انگلستان استعمارگر و ديکتاتوري رضاخان در ايران شروع شد، پايان آن با رهبري امام خميني(ره) و امام خامنه‌اي به استقلال، اقتدار، عزت و نظام مردم سالار اسلامي به پايان مي‌رسد.

در آغازين روزهاي سال نو، به رهنمودهاي ولي امر مسلمين لبيک مي گوييم و اعلام مي داريم همه اعضا و طرفداران حزب در سراسر کشور در تحقق شعار «توليد، پشتيباني ها، مانع زدايي ها» همه ابتکار و توان خود را به کار خواهند گرفت و هر دفتر استاني حزب مکلف است امکانات جهش توليد در استان را بررسي، از افزايش آن حمايت و با شناخت موانع در برطرف کردن هر نوع مانعي بکوشد.

همچنين چگونگي حمايت از کالاهاي داخلي، در سطح کشور و در هر استان بررسي شود تا به وظيفه خود در قبال شعار سال عمل نماييم.

در اين امر ضرورت دارد شناخت ظرفيت‌هاي سرزميني و ظرفيت‌هاي انساني، فرصت‌هاي در اختيار و چگونگي استفاده از آنها، در بررسي‌هاي کارشناسانه با حضور متخصصان و تجربه آموخته‌ها به گفت‌وگو گذاشته شود.

حزب موتلفه اسلامي در برنامه دولت انقلابي، جهادي و حزبي خود، علاوه بر کليات، به اقدام و عمل و راهکارهاي عملياتي توجه دارد. زيرا کليات زماني موثر خواهد بود که در عمل و نتيجه مفيد براي مردم و کشور باشد، مشکلات را حل کند و راه‌هاي پيشرفت و رفاه عادلانه و شکوفايي اقتصاد و فعال شدن ظرفيت‌ها با همت ملت و سياست و نظارت دولت حزب‌اللهي رجايي گونه به سامان برسد.

حزب يک مجموعه منظم، هدفدار و مردمي است و به خوبي مي تواند همکاري و همراهي مردم خوبمان را در سياستگذاري و برنامه ريزي حزبي و مجريان هماهنگ و پاک به دست آورد و بر ظرفيت‌هاي داخلي تکيه کند و همراه با حرکت سراسري مردمي و به صورت جمعي حرکت نمايد.

حزب موتلفه اسلامي در انتخابات 1400 با حضور و وحدت نيروها در سراسر کشور با سياست صحيح استقلال استانها در انتخاب نامزدهاي شوراي شهر و روستا، اميد دارد که مردم به معرفي شده‌هاي اصلح، کارآمد و پرتوان راي دهند تا سازندگي همراه با توده‌هاي مردم، زمينه حل مشکلات را به خوبي ميسر سازد.

حزب موتلفه اسلامي با معرفي شخصيت‎‌هاي تراز رياست جمهوري عضو حزب، به صورت يک تيم در انتخابات رياست جمهوري شرکت دارد و اميد دارد که با انتخاب خوب مردم، دولت پاک و کاردان، شجاع و لايق کشور را از مشکلات نجات داده، راه پيشرفت و رفاه، در گام دوم انقلاب اسلامي را فراهم سازد.

پيروزي ملت در گرو انتخاب خوب است.


حزب موتلفه اسلامي

فروردين 1400»

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

پس از این بخوانید

پس از این بخوانید

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر