نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
سیاسی

آخرین خبر درباره کاندیداتوری علی لاریجانی در انتخابات 1400

منبع
برنا
بروزرسانی
آخرین خبر درباره کاندیداتوری علی لاریجانی در انتخابات 1400

برنا/ يک چهره نزديک به لاريجاني گفت: کارنامه رفوزگي جريان چپ و راست توسط عموم مردم صادر شده است و اين دو جريان ديگر براي مردم اعتبار سياسي ندارند لذا بايد به سمت فردي رفت که روي او موردي قضاوت شود بايد ديد آيا او در مسئوليتي که داشت اشتباه مي کرد يا نه.
 
عزت الله يوسفيان ملا، يک چهره نزديک به لاريجاني، در گفت و گو با برنا در رابطه با کانديداتوري علي لاريجاني در انتخابات رياست جمهوري گفت: تا اين ساعت آقاي رييسي و نه هيچ يک از کانديداهاي مطرح اصولگرايي نه گفته اند که مي آيند و نه گفته اند که نمي آيند. حتي کانديداهاي مطرحي که از امروز تبليغات مي کنند با صراحت نگفته اند که مي آيند.

او افزود: امروز در اوج کساني که نام آنها مطرح است، رييسي، قاليباف و لاريجاني هستند ولي هيچ کدام از اين افراد نگفته اند که مي آيند حتي قاليباف با صراحت گفته سفرهايش کاري است و ربطي به انتخابات ندارد.

يوسفيان ملا تاکيد کرد: مردم بايد به عملکردها توجه کنند. مرحوم زارعي هم در مجلس بود آقاي رسايي هم در مجلس بود آقاي زاکاني هم در مجلس بود ولي در زمان آقاي لاريجاني يکي از اين درگيري هاي امروز در مجلس ديده نشد. آقاي لاريجاني در هر دوره وارد مجلس شد رييس مجلس بود اين دوره هم اگر مي آمد رييس مجلس بود ولي ايشان مصالح نظام را در اين ديدند که بايد فاصله بگيرند. من امروز نمي دانم ايشان مي آيند يا نه و اگر بدانم که ايشان مي آيند نکات و واقعيت هاي ملموسي را از ايشان بيان مي کنم که همه نمايندگان آن را لمس کرده اند.

اين چهره نزديک به علي لاريجاني خاطرنشان کرد: کارنامه رفوزگي جريان چپ و راست توسط عموم مردم صادر شده است و اين دو جريان ديگر براي مردم اعتبار سياسي ندارند لذا بايد به سمت فردي رفت که روي او موردي قضاوت شود بايد ديد آيا او در مسئوليتي که داشت اشتباه مي کرد يا نه؟!

يوسفيان ملا در پاسخ به اين سوال که اگر لاريجاني بيايد احتمال حمايت اصولگرايان از او وجود دارد يا خير، گفت: آقاي لاريجاني مشي اصولگرايي دارد ولي جزو هيچ گروه و جرياني نيست.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

پس از این بخوانید

پس از این بخوانید

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر