برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
برگزیده
سیاسی

محسن رضایی اعلام کاندیداتوری کرد؟

منبع
فردا
بروزرسانی
محسن رضایی اعلام کاندیداتوری کرد؟

فردا/ اظهارات تازه محسن رضايي درخصوص اقتصاد کشور شائبه کانديداتوري وي را بيش از پيش قوت بخشيده است. دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام در سخناني از برنامه‌هايش براي اقتصاد کل کشور سخن به ميان آورده و با بيان الان حدود ۱۰ هزار صفحه برنامه داريم گفته که انشاء‌الله در دولت مردمي چه ما باشيم و چه هر کس ديگر اجرا خواهد کرد.

محسن رضايي در تازه‌ترين اظهارات خود گفته است: درباره اقتصاد مردمي چه در سطح اقتصاد کشور، چه در سطح اقتصاد دولت، اقتصاد کسب و کارها و چه در سطح اقتصاد مردم برنامه وجود دارد. يعني اينکه چه کنيم که در اقتصاد از برخي از کشورهاي همسايه بيشتر از اين عقب نيفتيم و از آنها جلو بزنيم.

رضايي گفت: يک اقتصاد هم اقتصاد دولت است که اين همه استقراض کرده و غريب ۲۰۰ هزار ميليارد تومان دارد استقراض مي کند، براي اين هم بايد برنامه پياده کنيم که اين برنامه طراحي شده است.

وي افزود: در حوزه اقتصاد کسب و کارها هم ما بسياري از کارآفرينان خوب و باشخصيت را داريم که با حمايت از آنها مي‌توانيم توليد را افزايش دهيم. اما عنصر چهارم اقتصاد مردمي است که هميشه از آن غفلت شده و در دولت‌هاي گذشته هم بيشتر غفلت شده، و ما براي اين حوزه برنامه هايي داريم که ارائه خواهيم کرد.

وي تاکيد کرد: اقتصاد دولت واقعا اقتصاد عجيب و غريبي شده، ماليات و پول نفت که توسط دولت خورده مي شود استقراض هم که کرده و دست در جيب مردم هم که مي کند. براي اين هم ما برنامه داريم.

رضايي با بيان اينکه ما براي اقتصاد کل کشور برنامه داريم، اظهار داشت: در ايران بايد آمايش سرزميني درست کنيم، يعني از پتانسيل هاي اقليمي و فرهنگي درست استفاده شود. قابليت هاي عظيم و متنوعي در کشور وجود دارد که بايد براي اينها تقسيم کار ملي صورت گيرد، به گونه اي که ذوب آهن را نبريم کنار زاينده رود و زاينده رود خشک شود! و يا اينکه هنرهاي دستي ميلياردي اصفهان پول ندهند که بزرگ‌ترين صنعت ۴۰۰- ۵۰۰ ساله ما دارد از بين مي رود. برنامه اينها مفصل است که در انتخابات ۹۲ حدود ۳۰۰۰ خورده صفحه شده بود و الان حدود ۱۰ هزار صفحه اين ها را درآورده ايم که انشاء‌الله در دولت مردمي چه ما باشيم و چه هر کس ديگر اجرا خواهد کرد.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره