برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
  1. برگزیده
سیاسی

وهاب عزیزی با رنگ فیروزه‌ای وارد گود انتخابات شد

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
وهاب عزیزی با رنگ فیروزه‌ای وارد گود انتخابات شد

باشگاه خبرنگاران/ وهاب عزيزي دبيرکل جبهه جهادگران ايران اسلامي در نشست خبري که امروز يکشنبه برگزار شد، براي حضور در انتخابات رياست جمهوري ۱۴۰۰ اعلام کانديداتوري کرد.

عزيزي افزود: دوستان جهادگران از من خواستند که براي انتخابات رياست جمهوري ثبت نام کنم و من هم از طرف جريان سوم اعلام حضور مي کنم. اگر تاييد شوراي نگهبان را بگيرم مردم با من همراه خواهند شد، چون اگر با زبان خودشان با مردم صحبت کنيم آن ها استقبال مي‌کنند و معتقدم بخش زيادي از راي هاي مردم را خواهم داشت.

دبيرکل جبهه جهادگران ايران اسلامي تصريح کرد: اگر شوراي نگهبان فضا را براي سليقه ها و جريان هاي مختلف باز کند مشارکت افزايش پيدا مي کند و اقتدار جهاني کشور افزايش پيدا مي کند.

عزيزي عنوان کرد: تصميم دارم قدرت را از جريان هاي سياسي پس بگيرم و به دست مردم بسپارم و از جريان هاي اصلاح طلبي و اصولگرايي عبور کنم؛ در دولت جوان جهادي قدرت به مردم برگردانده مي شود.

او افزود: حکمراني و مديريت اجرايي بايد از فرد سالاري به مردم سالاري تبديل شود، شرايط به گونه اي است که گروه هاي جهادي براي رسيدن به فقرا ايجاد مي شود، در صورتي که در اين خصوص بايد مديريت مناسب داشته باشيم و با استفاده از جوانان نخبه ريشه فقر در کشور را خشک کنيم.

عزيزي همچنين گفت: در دولت جوان جهادي اولويت با جوانان است و طبق آن بايد ميانگين سني اعضا ۴۰ باشد؛ در اين دولت آقازاده ها جايي نخواهند داشت؛ هر کسي که چه زن چه مرد بايد براساس شايستگي هاي خود در دولت حضور داشته باشد.

او افزود: بازنگري در ساختار اداري کشور و آيين نامه هاي اجرايي از اولويت هاي بعدي کشور است که بايد در اين خصوص تصميم گيري جدي شود.

دبيرکل جبهه جهادگران ايران اسلامي فيلترينگ را کاري نادرست عنوان کرد و گفت: در دولت من فيلترينگ معني خود را از دست خواهد داد و با ايجاد فضاي سالم در فضاي مجازي فيلترينگ را بي تاثير مي کنيم.

او ادامه داد: حذف واسطه بايد در دستور کار قرار بگيرد تا دولت دست خود را از جيب مردم بيرون بکشد. براي نجات انقلاب بايد مجددا انقلاب کنيم؛ بايد انقلاب کنيم تا انقلاب را نجات دهيم. بايد انقلاب را از دست نااهلان نجات دهيم؛ بايد انقلاب را از درون شروع کنيم تا کشور را نجات دهيم.

او در خصوص فعاليت هاي جبهه جهادگران براي انتخابات شوراي شهر هم گفت: در کنار انتخابات رياست جمهوري انتخابات شوراها را داريم که پايه و اساس دموکراسي در کشور هستند و بايد حواسمان باشد مورد غفلت واقع نشوند؛ جهادگران ايران اسلامي تصميم دارد بعد از يک فراخوان عمومي و جمع آوري اطلاعات در کميته اجرايي يک ليست ۳۰۰ نفره در اختيار مردم قرار دهد و بعد از ارزيابي به يک ليست ۴۲ نفره دست پيدا مي کنيم و در نهايت بعد از پالايش نهايي به ليست ۲۱ نفره تهران برسيم؛ از آن جايي که جهادگران به صورت ائتلاف مردمي اداره مي شود، در شهرستان ها خود مردم ليست را خواهند بست.

دبيرکل جمعيت جهادگران افزود: گلوگاه هاي اقتصادي را رها کرديم و افراد خاصي را در برخي جاها قرار داديم که در نهايت شعار و فقر براي مردم به ارمغان آمده است؛ وقتي نفوذ و رانت اطلاعاتي در کشور وجود داشته باشد مردم فقير مي شوند.

او ادامه داد: اين براي ايران قابل قبول نيست که جوان بعد از تحصيلات به استثمار کشيده شود و بايد ساختارهايي که موجب اين وضعيت شده اند مورد اصلاح قرار بگيرند.

عزيزي در خصوص چينش کابينه دولت خود عنوان کرد: جبهه جهادگران در اقصي نقاط کشور طرفدار دارد؛ هنوز شخص خاصي را انتخاب نکرديم، اما قرار است حکومت را به مردم برگردانيم و کابينه خود را از بين نخبگان جوان زير ۴۰ سال و از بين کساني که تاکنون وزير نشده اند، انتخاب خواهم کرد.

او افزود: به نفع هيچ کس کنار نخواهم رفت مگر مصلحتي خارج از پيش بيني ما وجود داشته باشد.


دبيرکل جمعيت جهادگران در پايان تصريح کرد: کشور بايد از فضاي دو جرياني خارج شود و مستقلين بايد دست به دست هم دهند تا کشور را از اين فضا خارج کنند.

گفتني است رنگ فيروزه اي به نشانه پاکي، صداقت و عشق به ايران اسلامي انتخاب شده است.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره