برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
برگزیده
سیاسی

واعظ آشتیانی: جلیلی نامزد پوششی رئیسی نیست

منبع
نامه نيوز
بروزرسانی
واعظ آشتیانی: جلیلی نامزد پوششی رئیسی نیست

نامه نيوز/ اميررضا واعظ آشتياني گفت: آقاي رئيسي نيازي به نامزد پوششي ندارد زيرا او با درخواست اقشار مختلف مردم وارد صحنه انتخابات شده است و مسيرش را ادامه مي‌دهد.

امروز سعيد جليلي هم در کنار بسياري از شخصيت‌هاي سرشانس در انتخابات رياست‌جمهوري ثبت نام کرد. اما ورود سعيد جليلي در کنار سيد ابراهيم رئيسي چه پيامي مي‌تواند داشته باشد؟ آيا او مي‌خواهد نامزد پوششي رئيسي باشد يا با حمايت از طيف‌هاي خاص اصولگرايي بنا دارد راه جداگانه خود را ادامه دهد؟

اميررضا واعظ آشتياني، فعال سياسي اصولگرا درباره ابعاد حضور سعيد جليلي در انتخابات به «نامه‌نيوز» گفت: «آقاي رئيسي نيازي به نامزد پوششي ندارد زيرا او با درخواست اقشار مختلف مردم وارد صحنه انتخابات شده است و مسيرش را ادامه مي‌دهد؛ بنابراين آقاي جليلي نامزد پوششي آقاي رئيسي نيست و مثل ديگر شخصيت‌ها در انتخابات ثبت نام کرده است. حالا اينکه از سوي چه طيفي از اصولگرايان حمايت خواهد شد، بحثي است که در روزهاي آينده مشخص مي‌شود».

او ادامه داد: «البته اين احتمال وجود دارد که آقاي جليلي در نهايت به نفع يکي از نامزدها کنار برود اما اينکه او نامزد پوششي محسوب شود، خير اين‌طور نيست.
اين فعال سياسي درباره نتيجه بررسي صلاحيت‌ها هم اظهار کرد: «همه اين بحث‌ها را بايد بعد از تعيين نتيجه بررسي صلاحيت‌ها انجام داد زيرا ممکن است بسياري از افرادي که امروز درباره آنها سخن مي‌گوييم اساسا تأييد صلاحيت نشوند».

او در پاسخ به اين پرسش که وضعيت انتخاباتي علي لاريجاني را چه‌طور مي‌بينيد، بيان کرد: «آقاي لاريجاني بيش از اينها نياز به ريکاوري سياسي داشت اما تشخيص‌اش اين بود که حالا وارد ميدان انتخابات شود. به هر حال مردم او را شريک عملکرد دولت مي‌دانند و بعيد است مجدد به فردي از جنس دولت فعلي رأي دهند؛ هرچند ممکن است حضور آقاي لاريجاني قدري بر شور انتخاباتي اضافه کند».

واعظ آشتياني در پايان درخصوص نامزدي سيد ابراهيم رئيسي هم گفت: «من باور دارم که بزرگ‌ترين حسن ورود آقاي رئيسي به انتخابات ايجاد وحدت سراسري ميان تمام طيف‌هاي اصولگرايي بود. حضور آقاي رئيسي وحدت‌بخش است و به تمام اختلافات دو شوراي وحدت و ائتلاف پايان مي‌دهد».

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar